Японська корпорація Toyota Motor Corp. зберегла статус найбільшого світового автовиробника в 2014, продавши 10.23 млн. авто з невеликим відривом від німецького конкурента Volkswagen AG.
Але на тлі зниження попиту в Японії і ринках, що розвиваються, японський автогігант також прогнозує спад продажів на 1% до 10.15 млн. авто а поточному календарному році.
Вперше з 2011 року рівень продажу знизивлся унаслідок потужного землетрусу і цунамі, які зірвали як виробництво, так і продажу в Японії.
Наступний відступ може відчинити двері для VW, який ось-ось стане лідером в 2015.
Продажі Toyota, включаючи успіхи її дочірніх компаній Daihatsu і Hino, піднялися на 3% до 10.23 млн. авто в 2014 календарному році, - оголосила сьогодні в релізі компанія. Вперше в Toyota обсяг продажів перевищив 10 млн. авто.
В цілому 10.14 млн. авто було продано компанією VW, яка також вперше в 2014 перейшла позначку в 10 млн. авто. General Motors Co., найбільший автовиробник США, зазначив третє зростання продажів у минулому році, із загальним підвищенням світового обсягу продажів на 2% до 9.92 млн. авто.
І Toyota і VW прогнозували рівень продажів, що перевищує 10 млн. авто в 2014 році.
Martin Winterkorn, Генерельний директор VW, намагається досягти успіху в рамках планунімецького автовиробника стати найбільшим світовим автовиробником до 2018 року. Спочатку він припускав, що рівень продажів досягне 10 млн. Авто, але, як показують результати його компанії за 2014 рік, VW значно випереджає всі плани.
У Toyota резюмували, що рівень їх продажів поступово приходить у норму після зниження темпів розвитку в 2011 році внаслідок японської катастрофи землетрусу-цунамі, яка значно вплинула на виробництво.
У тому ж році GM наблизилася до Toyota, щоб повернути першість. GM тримала статус лідера майже 80 років, перш ніж Toyota обйшла її в 2008 році. Toyota лідирувала в світі в 2008, 2009 і 2010 роках. У 2012 році японський автовиробник повернув собі першість замість GM з обсягом продажів 9.75 млн. авто.
У минулому році Toyota обійшла VW і GM з продажами в розмірі 9.98 млн. авто.
Забігаючи наперед, Toyota очікує, що продажі за межами Японії зростуть на 20% до 8.06 млн. авто. Однак це компенсує падіння на 9% продажів на внутрішньому ринку до 2,1 млн. авто.
Материнська компанія очікує, що для брендів легкових автомобілів Toyota і Lexus обсяг внутрішнього ринку знизиться на 7% до 1.45 млн. авто. Також очікується зниження продажів Daihatsu і Hino.
У 2014 році японський уряд підвищив національний споживчий податок, обмежуючи попит для таких великогабаритних товарів, як автомобілі. Але падіння цін на нафту також підриває попит на економічні бензиново-електричні транспортні засоби, на які припадає велика частина продажів виробників Prius-сегменту.
Toyota прогнозує, що внутрішнєвиробництво знизиться на 6% до 3.97 млн. авто в 2015 році. Але очікує глобального росту продуктивності на 1% до 10.21 млн. авто, частково для високого попиту США.