Tesla з автопілотом потрапляє в аварії в 6,5 раз рідше звичайного автомобіля
Tesla з автопілотом потрапляє в аварії в 6,5 раз рідше звичайного автомобіля

Tesla опублікувала четвертий за рахунком звіт про безпеку системи автопілота. Ця ініціатива була запущена керівництвом у відповідь на необ'єктивне висвітлення засобами масової інформації аварій за участю електромобілів компанії.

Перший звіт про безпеку вийшов в жовтні минулого року. Тоді Tesla зареєструвала «одну аварію на 5,3 млн км, в якій брала участь система автопілота». Що стосується ДТП без участі автопілота, то таких у автомобілів компанії була одна на 3 млн км.

У нинішньому, четвертому звіті Tesla змінила підхід і виклала інформацію на сайті. Крім того, компанія додала розділ, присвячений спалахам, про які ЗМІ теж пишуть неправду.

«У другому кварталі ми зареєстрували одну аварію на кожні 5,2 млн км із включеним автопілотом. Під час поїздок без включеного автопілота, але з активною системою безпеки ми зареєстрували одну аварію на кожні 2,3 млн км. Для порівняння, за найсвіжішими даними NHTSA (Національного управління безпекою руху на трасах), в США відбувається одне ДТП на кожні 801 000 км », - йдеться в звіті.

Що стосується пожеж, то між 2012 і 2018 вони траплялися в автомобілях Tesla кожні 273 млн км. За статистикою NHTSA, зазвичай загоряння трапляються в автомобілях в США по одному на кожні 30 млн км. пробігу.

Компанія має намір публікувати звіти про пожежі щорічно, а інформація про безпеку системи автопілота продовжить виходити раз на квартал.

Як підкреслює Electrek, основна претензія до таких звітів Tesla в тому, що автопілот застосовується в більшості випадків при русі по автотрасах, а не по міських вулицях, де аварії трапляються частіше. Тому порівняння виявляється не цілком об'єктивним.
Проте, компанію ніхто не зобов'язував публікувати ці дані, Tesla робить це добровільно. Інші автокомпанії поки не йдуть за її прикладом.

Рік тому американський Інститут даних про втрати в шосейних дорогах (HLDI) порівняв дані про звернення в страхові компанії з приводу аварій за участю електрокарів Model S, обладнаних автопілотом, і тієї ж моделі, але без нього. Цифри показали, що з появою автопілота вимог страхових виплат стало менше.

REVIEW №73 (18.11.19) Нова парадигма автопрому. Факти. Аналіз. Прогнози
REVIEW №73 (18.11.19)

Нова парадигма автопрому. Факти. Аналіз. Прогнози

Дивитися далі