Renault може переглянути інвестиції в Туреччині після трудового спору, який привів до зупинки виробництва на його турецькій філії Оyak Renault. Про це заявив Голова євразійського підрозділу французького автовиробника.
Tofaş і підрозділ фірми Форд Ford Otosan, а також Oyak Renault зупинилися через трудового спору і страйки, яка сталася за кілька тижнів до парламентських виборів 7 червня.
Жан Крістоф Куглер з Renault сказав журналістам, що Туреччина є ринком з високим потенціалом, на який зробила ставку компанія Renault в довгостроковій перспективі. Ця суперечка стала загрозою не тільки для Туреччини, яка є великим виробником автомобільних компонентів, але також і для глобального виробництва.
Раніше міністр промисловості Фікрі Ішик заявив, що хоче бачити негайне відновлення роботи, а вимоги робітників могли б обговорюватися при діючих виробництвах.
Виступаючи перед журналістами на автосалоні в Стамбулі, Ішик сказав, що суперечка завдала шкоди турецькому експорту, але понесені виробничі втрати можуть бути відновлені.
Акції протесту проти умов та оплати праці поширилися на низку постачальників запчастин, зосереджених в північно-західній частині міста Бурса, який є центром автомобільної промисловості Туреччини.