> Рекорд лютого: 76,000 поставок ŠKODA; на 8.3% більше.
> Міжнародне визнання: продажі ŠKODA ростуть в Європі та Китаї
> Нова ера: світова прем'єра нового ŠKODA Superb
> Великий відгук: продажі нової ŠKODA Fabia зросли на 11.7% у Західній Європ
ŠKODA продовжує лідирувати. У лютому світові поставки ŠKODA підвищилися на 8.3% до 76,000 авто (лютий 2014: 70,200). Чеський автовиробник встановив власний рекорд лютневих продажів. Нова ŠKODA Fabia добре стартувала; продажі нового малогабаритного автомобіля, представленого в кінці 2014, виросли на 11.7% у Західній Європі та на 32.7% у Центральній Європі. Також цього місяця бренд відсвяткував своє останнє освітлення продукту в Празі; флагман ŠKODA, новий Superb, надійде дилерам у червні.
"ŠKODA відмінно стартувала на початку року після рекордного after 2014 року. Перші два місяці виявили позитивну динаміку бренду, "говорить Член Правління ŠKODA з продажу та маркетингу Werner Eichhorn. "Ми особливо раді тому, як добре продаються нові ŠKODA Fabia іFabia Combi (estate). Нова ŠKODA Superb дасть нам додатковий імпульс, залучаючи нових клієнтів і розширюючи нашу споживчу базу. "Нова ŠKODA Superb зараз виступає в головній ролі на моторшоу в Женеві після своєї світової прем'єри у столиці Чехії. Новий флагман ŠKODA - це кращий автомобіль ŠKODA всіх часів і підкреслює модельну кампанію ŠKODA. ŠKODA посилає чіткий сигнал з третього покоління Superb - більш емоційний дизайн з підвищеними вимогами до продуктивності і комфорту. Традиційні цінності бренду ŠKODA, такі як функціональність, просторість і співвідношення «ціна-якість» були посилені. Цей сучасний модельний ряд смакує нову еру для бренду.
У Західній Європі продажі ŠKODA зросли на 2.4% до 29,600 авто в лютому (лютий 2014: 28,900). У Німеччині, другий світовому найбільшому ринку ŠKODA, бренд продав 10,500 авто клієнтам (лютий 2014: 10,800). Виробник досяг двозначного зростання на ринках Іспанії (2000 авто; до 27.5%), Швейцарії (2700 авто; до 114.2%), Італії (1400 авто; до 24.9%) та Ірландії (1100 авто; до 11.9%).
У Східній Європі, включаючи Росію, ŠKODA поставила 7800 авто клієнтам у лютому (лютий 2014: 8900). Ринкова частка ŠKODA виросла до 5.1% після 3.7% у лютому 2014. У Росії ŠKODAпоставіла 5600 авто в лютому (лютий 2014: 6400), частка ринку бренду зросла до 4,5% (лютий 2014: 3.3%). Виробник також досяг двозначного зростання в Румунії (600 авто; до 52.1%), Сербії (500 авто; до 10%), Болгарії (200 авто; до 50%) а також балтійські країни (400 авто; до 20.8%).
ŠKODA зараз на піку популярності в Центральне Європі. У лютому спостерігалося зростання бренду на 12.4% до 14,500 поставлених автомобілів (лютий 2014: 12,900). Частка ринку ŠKODAповисілась до 23.1% (лютий 2014: 20.6%). На своєму внутрішньому ринку в Чехії, продажу виробника зросли на 21.4% до 6600 авто (лютий 2014: 5400). Більш того, двозначне зростання продажів був зафіксований в Угорщині (900 авто; до 31.7%) та Хорватії (300 авто; до 63.7%). Продажі в Польщі залишалися на більш високому рівні, ніж у лютому минулого року з рівнем продажів 4900 авто.
ŠKODA знову досягла великого зростання на її найсильнішому ринку збуту по всьому світу - Китаї, де 17,700 авто було поставлено клієнтам протягом лютого - зростання на 24% (лютий 2014: 14,200). Продажі ŠKODA зросли майже в три рази в Єгипті (1200 авто; до 207.2%), і виробник також наростив продажі в Туреччині (1300 авто; до 108.4%), Алжирі (700 авто; до 89.9%) і Австралії (400 авто; до 63.3%). В Індії ŠKODA продала 1100 авто у лютому (лютий 2014: 1300).
Поставки ŠKODA клієнтам у лютому 2015 (в одиницях, округлено, моделі; +/- у відсотках порівняно з лютим 2014):