Російський авторинок в лютому впав на 38 відсотків
Російський авторинок в лютому впав на 38 відсотків

Російський автомобільний ринок за підсумками лютого впав на 37,9 відсотка. За другий місяць 2015 в країні було продано 128 тисяч 298 нових машин. З початку року ринок впав на 32,1 відсотка. Відповідні дані навела в черговому звіті «Асоціація європейського бізнесу».

У першій десятці найбільш успішних автовиробників лише двом компаніям вдалося показати позитивну динаміку - Mercedes-Benz і BMW. Продажі першої компанії збільшилися на 18 відсотків (до 4 тисяч 151 одиниці), а другий - на шість відсотків (до 3 тисяч 550 одиниць).

Сімейство Lada Granta повернула собі лідерство в списку найбільш популярних моделей в Росії. У лютому було продано 10 тисяч 583 «Гранти», що на 697 автомобілів менше порівняно з результатом другого місяця 2014 року. Лідер січня - сімейство Hyundai Solaris - з результатом 8000 1 автомобіль став другим. У першу п'ятірку за підсумками місяця потрапив позашляховик Lada 4x4. У січні модель займала шосту сходинку.

«Зараз автомобільний ринок входить у фазу різкого уповільнення, і лютий - тільки початок цього уповільнення. Всі сходяться на тому, що кілька наступних місяців будуть дуже важкими, і що продажі ще не досягли свого дна. Хороші макроекономічні новини, такі як стабілізація рубля, дають надію на покращення ситуації у віддаленій перспективі. Однак до того моменту учасникам ринку знадобиться терпіння і витримка», - заявив голова комітету автовиробників «Асоціації європейського бізнесу» Йорг Шрайбер.

Свої дані по російському автомобільному ринку опублікувало та аналітичне агентство «Автостат». За цією інформацією, падіння за підсумками лютого склало 56,8 відсотка, а з початку року - 49,6 відсотка.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі