Європейський сегмент компактних автомобілів цього року може стати жертвою свого власного успіху. Оскільки двозначне зростання продажів досягається за рахунок таких моделей, як Volkswagen Golf і Toyota Auris, сегмент майже досяг продажів у розмірі 3 млн. Авто в 2014года. Згідно з даними аналізу IHS Automotive, на другому за величиною європейський сегмент, після малолітражних автомобілів в 2015 році составляетніже 2.9 млн. Авто продажів.
Причина для спаду полягає в тому, що, на відміну від минулого року, в 2015 році запуск масштабних новінокне спостерігається, щоб допомогти компенсувати тривалий тиск з боку таких конкурентів преміум-класу, як Audi A3 ікомпактний кросовер Renault Captur.
Згідно з даними продажів від JATO Dynamics, нові або недавні запуски у виробництво торік зіграли велику роль для зростання показників сегмента, оскільки продажі таких авто, як Seat Leon (+60% протягом 10 місяців), Skoda Octavia (+27%) і Peugeot 308 (+59%) подолали спад від старших моделей, Opel / Vauxhall Astra (-9%), Renault Megane (-10%) і Hyundai i30 (-15%).
Лідери
Найбільш продавані автомобілі за період з січня по жовтень 2014, зміни за 10 місяців в 2013 році
1 | VW Golf | 440,838 | +14% |
2 | Ford Focus | 192,214 | -1% |
3 | Skoda Octavia | 170,176 | +27% |
4 | Opel/Vauxhall Astra | 153,933 | -9% |
5 | Peugeot 308 | 131,035 | +59% |
6 | Seat Leon | 113,537 | +60% |
7 | Renault Megane | 112,858 | -10% |
8 | Toyota Auris | 108,665 | +15% |
9 | Hyundai I30 | 70,945 | -15% |
10 | Skoda Rapid | 66,013 | +114 |
51% продажів
Для Volkswagen Group минулий рік билособенно хорошим. Продажі составілі51% серед компактних моделей в топ-10 за жовтень, оскільки спостерігався досить високий попит на Golf, Octavia, Leon і Skoda Rapid.
Octavia третього покоління, запущена у виробництво на початку 2013, зросла до третього местаза перші 10 місяців 2014 годас продажами в розмірі 170,176 авто. З 2010 року Octavia піднялася з 6 місця, минаючи Astra і 308. Тим часом продажі меншого рідного брата Skoda Rapid, виросли на 114% з початку року по жовтень, зайнявши 10е місце в сегменті з числом продажів 66,013 автомобілів.
За словами Йана Флетчера, аналітика з IHS Automotive, клієнтів приваблює простір Skoda, значення і підвищення привабливості бренду. "Skoda, будучи не тільки цінним пропозицією, але також і надійним брендом, спростувала клеймо, яке виробники східноєвропейського блоку мали в минулому," - сказав він. "Це значно підкріплюється тим, що вона є частиною VW Group."
Згідно з даними німецького органу автомобільного транспорту (KBA), у Німеччині Octavia очолила продажу за 10-місяців, обігнавши Ford Focus, другого за величиною продавця в Європі. За словамчешского автовиробника, в минулому році Німеччина була найбільшим європейським ринком для Skoda.
Octavia побудована на основі архітектури платформи VW Group, але більшою мірою, ніж її товариш по платформі, Golf. "Octavia знаходиться у верхній частині класу компактних авто, практичних середньо розмірних. Це драйвер для багатьох покупців, особливо сімей, який потребують простору і практичності, "говорить представник Skoda.
Менший Rapid пропонується в двох варіантах. У Німеччині продаж Rapid починається від 13,990 євро, що підриває авторитет дешевого VW Polo в класі компактних авто. "Ви отримуєте авто за прийнятну ціну," говорить представник Skoda. Зростання продажів Rapid підштовхнув його вперед серед компактних конкурентів, таких як Citroen C4 і Kia Cee'd.
Іспанська Seat, субсидований VW Group, також був переможцем у сегменті компактних авто, через платформи Leon. Запущений у виробництво в 2013 році, Leon піднявся на 6-е місце в минулому році з 8го місця в 2010 році з рівнем продажів 113,537 АвтоВей жовтні.
Універсал допомагає Seat
"Вперше в історії компанії, ми бачимо в Leon модель, яка може відповідати обсягами продажів Ibiza [малолітражний]," сказав Automotive News Europe президент Seat Юрген Стакманн.
Стакманн зазначив, що основною причиною успіху Leon є додавання варіанту універсала. "Близько 600,000 - 700,000 універсаловпродаются в Європі щорічно і наша позиція раніше не була передбачена у цій частині класу компактних автомобілів. Це допомагає нам з просуванням автопарків, відтоді як ми, нарешті, отримали правильний продукт, "сказав він. Дев'ять з 10 найбільш продаваних авто в Европевоктябре доступні у вигляді універсалів.
Переваги різноманітності
Тенденцію до надання декількох варіантів з безліччю силових агрегатів ілюструє основний бестселер Європи, Golf. Запущений у виробництво в кінці 2012, новий Golf доступний і як хетчбек, і як універсал, і як мінівен і як кабріолет, працюючи від усього починаючи з бензину, дізеляіпріродного газадо батарейілігібрідной трансмісії. Згідно даннимKBA, майже половину європейських продажів Golf, а саме 440,838 авто, склали продажі за 10 місяців зі старту продажв Німеччини.
Платформа VW MQB лежить в основі автомобілейтрехлучшіх продавців в класі компактних автомобілів в Європі (Rapid використовує старішу платформу VW), і, якщо включити преміальні компактні автомобілі, то чісловозрастетдо чотирьох. A3 отпреміум блокаAudi VW Group також використовує платформу MQB.
Якби вона була включена в сегмент компактних авто, A3 зайняла б третє місце в минулому році, після Focus і попереду Octavia, згідно з прогнозами IHS Automotive. Флетчер з IHS сказав: "На перенасиченому ринку VW Group, судячи з усього, має цілий ряд транспортних засобів, які, в якійсь мірі, один одного доповнюють."