Продажі нових автомобілів в ЄС 2021 Q1
Продажі нових автомобілів в ЄС 2021 Q1

За даними АСЕА, у першому кварталі 2021 року гібридні електромобілі становили 18,4% від загального обсягу продажів легкових автомобілів в ЄС, майже подвоївши свою частку ринку за рік. Попит на електрозарядні автомобілі також зріс за ці три місяці: акумуляторні електромобілі становили 5,7% від усіх нових автомобілів, тоді як плагін гібриди становили 8,2% реєстрацій в ЄС. Продажі традиційних автомобілів із викопним паливом продовжували зменшуватися в Європейському Союзі, хоча бензин та дизель все ще складали 65,4% ринку автомобілів.

Бензинові та дизельні автомобілі

З січня по березень 2021 року обсяги продажів на дизельному паливі впали на 20,1% порівняно з роком тому, досягнувши 593 559 автомобілів, проданих по всьому Європейському Союзу. Зараз дизельні автомобілі займають частку ринку 23,2%, порівняно з 29,9% у першому кварталі 2020 року. Більшість ринків ЄС зазнали двозначні зниження в цьому сегменті, включаючи три з чотирьох основних: Німеччина (-29,4%), Іспанія ( -28,3%) та Франція (-11,1%).

Подібним чином попит на бензинові автомобілі продовжував свою тенденцію до зниження, продажі зменшились на 16,9% з 1,3 млн. одиниць, проданих у І кварталі 2020 р., до 1,1 млн. у цьому році. В результаті частка бензинових автомобілів на автомобільному ринку ЄС скоротилася з 52,3% у першому кварталі 2020 року до 42,2% за той же період 2021 року. За винятком Франції (+8,3%), реєстрація бензинових автомобілів впала у всіх основних ринках ЄС протягом тримісячного періоду: Німеччина (-30,0%), Іспанія (-25,7%) та Італія (-4,8%).

Транспортні засоби на альтернативних видах палива

Протягом першого кварталу року реєстрація акумуляторних електромобілів (BEV) в ЄС зросла на 59,1%, досягнувши 146 185 автомобілів, при цьому попит все ще користується державними стимулами для автомобілів з нульовими викидами. Це зростання було спричинене значним зростанням на ключових ринках ЄС, особливо у Німеччині (+149,0%) та Італії (+145,6%). На відміну від цього, попит на акумуляторні електромобілі знизився в Іспанії (-12,6%) з січня по березень.

Реєстрація підключених гібридних електромобілів (PHEV) зросла на 175,0%, загалом на 208 389 одиниць. Одним із рушіїв цього зростання була Італія, де в першому кварталі було зареєстровано 16103 плагін-гібридів - річний приріст на 445,7%. Три інші основні ринки ЄС цього року також отримали двократний або навіть трикратний приріст у сегменті PHEV: Німеччина (+195,4%), Франція (+231,4%) та Іспанія (+116,1%).

Гібридні електромобілі (HEV) залишалися найбільшою категорією легкових автомобілів на альтернативному приводі в ЄС, з січня по березень 2021 року зареєстровано 469 784 одиниці (збільшення на 101,6% порівняно з аналогічним періодом минулого року). Реєстрація гібридів зросла майже скрізь в регіоні, включаючи Італію (+246,8%), Францію (+135,0%), Німеччину (+60,5%) та Іспанію (+39,4%).

Попит на транспортні засоби на природному газі в Європейському Союзі протягом першого кварталу зменшився на 10,1% - до 14 300 одиниць, незважаючи на те, що реєстрації зросли на 24,5% в Італії (найбільший ринок ЄС для цих транспортних засобів). З іншого боку, продажі автомобілів, що працюють на зрідженому газі, майже подвоїлися (+ 92,7%) і досягли 46 037 одиниць, що було підсилено значним приростом у Франції (+ 1748,6%; зараз другий за величиною ринок ЄС для автомобілів, що працюють на зрідженому газі) та Італії (+23,9 %), що становило більше половини загального обсягу продажів зрідженого газу.

 
REVIEW №82 (27.10.2021) Світова пандемія автопромисловості
REVIEW №82 (27.10.2021)

Світова пандемія автопромисловості

Дивитися далі