Mazda представила революційний двигун, який буде доступний і в Україні
Mazda представила революційний двигун, який буде доступний і в Україні

А тепер маленька сенсація. На автосалоні в Женеві Mazda представила новий тип бензинового силового агрегату, під назвою SKYACTIV-X. Це втілення нового довгострокового бачення технологічного розвитку Mazda аж до 2030-го року.

SKYACTIV-X використовує запатентований спосіб займання горючої суміші, а також - платформу SKYACTIV-VEHICLE ARCHITECTURE наступного покоління. Це - новітня філософія автомобілебудування, орієнтована на людину.

В SKYACTIV-X переваги бензинового двигуна з іскровим запалюванням, об'єднані з особливостями дизеля, де займання походить від стиснення. Тобто, можна сказати, що в SKYACTIV-X втілено найкраще з обох світів. Двигун оснащений двома типами запалюванням - з іскровим стисненням (SPCCI), і з традиційним запалюванням від свічок. SKYACTIV-X - це наступний крок від SKYACTIV-G. І це - перший серійний бензиновий мотор, який використовує переваги дизельного палива.

Новий двигун забезпечує економію палива на 20-30% в порівнянні з SKYACTIV-G (і на 35-40% менша витрата палива, ніж бензиновий двигун Mazda). Також скорочуються викиди CO2 приблизно на 10 і 30%. SKYACTIV-X має початковий відгук дизельного двигуна і здатний розкручуватися до високих обертів бензинового агрегату. Він являє собою ідеальну альтернативу для клієнтів, які вважають за краще бензинові двигуни, з усіма перевагами дизеля. Процес розподіленого вприскування створюють дві окремі зони паливно-повітряної суміші всередині камери згоряння. Перша ін'єкція наповнює камеру згоряння збідненої сумішшю палива і повітря (висока частка повітря) під час процесу всмоктування. Друга - точно вводить багатшу суміш розпорошеного палива безпосередньо біля свічки запалювання, під час стиснення. Щоб зрозуміти, як все відбувається, японські інженери пропонують уявити собі вишню на кексі, де вишня - багатша паливна суміш, а торт - збіднена.

Сама по собі технологія цього двигуна унікальна і сенсаційна. Але найголовніше, що цей мотор буде стояти вже на наступному поколінні Mazda3. Більш того, як повідомила AUTO-Consulting Юлія Сівак, Mazda3 з мотором Skyactiv-X приїде в Україну вже в наступному році.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі