Європейські автовиробники закликають до затримки вимог щодо викидів CO2
Європейські автовиробники закликають до затримки вимог щодо викидів CO2

Європейські автовиробники шукають можливість на п'ять років відстрочити посилені умови щодо викидів CO2 для нових автомобілів, проданих в ЄС.

Лобістська група автовиробників ACEA попросила Єврокомісію, виконавчий орган ЄС, відкласти мету 2025, яка на даний момент розробляється на рівні посадових осіб.

ACEA стверджує, що в даній ініціативі автопром потребуватиме до 2030 року - або після періоду двох повних модельних циклів - для задоволення нової мети щодо викидів CO2.

У автовиробників, що продають автомобілі в Європі, вже існує мета скоротити середні викиди CO2 до 95 г / км 2021 з приблизно 130 г / км в даний час. Комісія взяла на себе зобов'язання "оцінити" нову жорстку мету 68г / км і 78 г / км в 2025 році.

ACEA каже, що для автовиробників "може бути неможливим" задовольнити мету ЄС з урізання кількості викидів CO2 в подальшому на 30% до 2030 року з рівня 2005 року, згідно позиції, описаної у відповідному документі лобіює групи, яка потрапила до Automotive News Europe.

Будь межах в рамках мети 2021 95 г / км "досяжна лише при значному рівні поширення дизельного двигуна, поряд зі зростанням рівня електрифікації або гібридизації," - пише ACEA. "Це може бути неможливо, враховуючи поточні анти дизельні кампанії і брак величезної підтримки для електрифікації в ЄС і також на національному рівні."

ACEA не підтверджує, але й не заперечує, що компанія підтримує він підтримує затримку до пізнього - 2030. Представник компанії відмовився від коментарів до документа, оскільки його вміст строго конфіденційно.

Після зниження на 34% рівня викидів за минулі 20 років, автомобільні компанії стверджують, що вони досягти межі можливо за допомогою традиційних технологій.

Група закликає до розширення підтримки і державним інвестиціям для збільшення альтернативних продажів, більш ефективні двигунів, як, наприклад, електричні, гібридні, паливні та газові. ACEA просить про такі заходи, як розширення інфраструктури заправок з можливістю зарядки електромобілів, а також a більш послідовних і розширених підходів ЄС до стимулювання клієнтів.

Очікується, що новий набір завдань прискорить поштовх до електрифікації, що істотно збільшує витрати для обмежених в засобах європейських автовиробників, - сказали аналітики.

За допомогою поточних положень ЄС щодо CO2, рівень забруднення вдалося скоротити за рахунок автовиробників і в інтересах споживачів.

Інвестиційний аналітик Arndt Ellinghorst з ISI Evercore підрахував, що дотримання регулювання рівня викидів CO2 в ЄС в даний час обходиться автовиробникам в Європі в 1000 євро за один транспортний засіб. У той час, коли витрати на потужності чинили тиск на ціноутворення, безліч мас-маркет виробників знайшли цю вартість обтяжливим, - сказав він. "Брюссель диктує ціноутворення для мас-маркет виробників поза ринком," - сказав він в інтерв'ю Automotive News Europe Congress 10 червня.

За межами автопрому, виклик звучить голосніше для жорсткої мети за рівнем викидів до 2025 року. Дискусія буде в самому розпалі під час грудневої конференції в Парижі, на якій планується досягнення мирової угоди про скорочення рівня викидів парникових газів, рівноцінного сприянню зміни клімату.

Екологічна група з питань транспорту і навколишнього середовища в Брюсселі підтримує мета 2025 року. "Наші розробки показують один простий факт: без стандартів паливної ефективності для автомобілів, фургонів і вантажних автомобілів, країни ЄС боротиметься за те, щоб задовольнити свої зобов'язання до 2030 року," - сказав William Todts, менеджер групи по транспортній політиці. "Але якщо ЄС встановить стандарти до 2025 для автомобілів, фургонів і вантажних автомобілів, кліматичні цілі зможуть бути досягнуті в разі, якщо це буде сприятливим як для економіки, так і для навколишнього середовища."

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі