Європейські автовиробники шукають можливість на п'ять років відстрочити посилені умови щодо викидів CO2 для нових автомобілів, проданих в ЄС.
Лобістська група автовиробників ACEA попросила Єврокомісію, виконавчий орган ЄС, відкласти мету 2025, яка на даний момент розробляється на рівні посадових осіб.
ACEA стверджує, що в даній ініціативі автопром потребуватиме до 2030 року - або після періоду двох повних модельних циклів - для задоволення нової мети щодо викидів CO2.
У автовиробників, що продають автомобілі в Європі, вже існує мета скоротити середні викиди CO2 до 95 г / км 2021 з приблизно 130 г / км в даний час. Комісія взяла на себе зобов'язання "оцінити" нову жорстку мету 68г / км і 78 г / км в 2025 році.
ACEA каже, що для автовиробників "може бути неможливим" задовольнити мету ЄС з урізання кількості викидів CO2 в подальшому на 30% до 2030 року з рівня 2005 року, згідно позиції, описаної у відповідному документі лобіює групи, яка потрапила до Automotive News Europe.
Будь межах в рамках мети 2021 95 г / км "досяжна лише при значному рівні поширення дизельного двигуна, поряд зі зростанням рівня електрифікації або гібридизації," - пише ACEA. "Це може бути неможливо, враховуючи поточні анти дизельні кампанії і брак величезної підтримки для електрифікації в ЄС і також на національному рівні."
ACEA не підтверджує, але й не заперечує, що компанія підтримує він підтримує затримку до пізнього - 2030. Представник компанії відмовився від коментарів до документа, оскільки його вміст строго конфіденційно.
Після зниження на 34% рівня викидів за минулі 20 років, автомобільні компанії стверджують, що вони досягти межі можливо за допомогою традиційних технологій.
Група закликає до розширення підтримки і державним інвестиціям для збільшення альтернативних продажів, більш ефективні двигунів, як, наприклад, електричні, гібридні, паливні та газові. ACEA просить про такі заходи, як розширення інфраструктури заправок з можливістю зарядки електромобілів, а також a більш послідовних і розширених підходів ЄС до стимулювання клієнтів.
Очікується, що новий набір завдань прискорить поштовх до електрифікації, що істотно збільшує витрати для обмежених в засобах європейських автовиробників, - сказали аналітики.
За допомогою поточних положень ЄС щодо CO2, рівень забруднення вдалося скоротити за рахунок автовиробників і в інтересах споживачів.
Інвестиційний аналітик Arndt Ellinghorst з ISI Evercore підрахував, що дотримання регулювання рівня викидів CO2 в ЄС в даний час обходиться автовиробникам в Європі в 1000 євро за один транспортний засіб. У той час, коли витрати на потужності чинили тиск на ціноутворення, безліч мас-маркет виробників знайшли цю вартість обтяжливим, - сказав він. "Брюссель диктує ціноутворення для мас-маркет виробників поза ринком," - сказав він в інтерв'ю Automotive News Europe Congress 10 червня.
За межами автопрому, виклик звучить голосніше для жорсткої мети за рівнем викидів до 2025 року. Дискусія буде в самому розпалі під час грудневої конференції в Парижі, на якій планується досягнення мирової угоди про скорочення рівня викидів парникових газів, рівноцінного сприянню зміни клімату.
Екологічна група з питань транспорту і навколишнього середовища в Брюсселі підтримує мета 2025 року. "Наші розробки показують один простий факт: без стандартів паливної ефективності для автомобілів, фургонів і вантажних автомобілів, країни ЄС боротиметься за те, щоб задовольнити свої зобов'язання до 2030 року," - сказав William Todts, менеджер групи по транспортній політиці. "Але якщо ЄС встановить стандарти до 2025 для автомобілів, фургонів і вантажних автомобілів, кліматичні цілі зможуть бути досягнуті в разі, якщо це буде сприятливим як для економіки, так і для навколишнього середовища."