ІBM: до 2030 р цифрова трансформація знизить значення брендів автомобілів для споживачів
ІBM: до 2030 р цифрова трансформація знизить значення брендів автомобілів для споживачів

В рамках Франкфуртського автосалону компанія IBM представила результати масштабного дослідження щодо впливу нових цифрових технологій на автомобільну галузь. Команда фахівців IBM Institute for Business Value (IBV) опитала 11 500 споживачів і 1500 керівників компаній автомобільної галузі щодо її майбутнього.

Головним підсумком дослідження можна назвати очікування глобальних змін в перевагах користувачів. Очікується, що до 2030 р автомобільні бренди не матимуть ключового значення для споживачів. Основним фактором вибору стане цифровий призначений для користувача досвід.

Основні підсумки дослідження:

  • Лояльність до нового бренду - 48% опитаних споживачів заявили, що в 2030 р бренд не матиме для них вирішального значення. Більш важливими факторами стануть ціна і зручність.
  • Аналогічним чином йдуть справи з керівниками компаній автомобільної галузі: 69% опитаних сказали, що сьогодні бренд є конкурентною перевагою, але тільки 46% (тобто на третину менше) вважають, що така тенденція збережеться 2030 року
  • Зміни в досвіді володіння та експлуатації автомобілів - на думку опитаних, такі фактори як персональна конфігурація (61%), самодіагностика (58%) і навчання / оптимізація (58%) стануть найбажанішими для споживачів можливостями автомобілів в майбутньому.
  • Трансформація галузі - за словами 48% опитаних керівників, мобільні сервіси вже сьогодні приносять прибуток, а 80% з них (на третину більше) вважають, що такі сервіси будуть прибутковими 2030 року
REVIEW №87 (15.03.2024) Заряджені на відновлення
REVIEW №87 (15.03.2024)

Заряджені на відновлення

Дивитися далі