Які прем'єри автосалону у Франкфурті вже скоро з'являться в Україні
Які прем'єри автосалону у Франкфурті вже скоро з'являться в Україні

Незважаючи на розмови про те, що на автосалоні у Франкфурті не буде нічого цікавого, туди приїхали багато. І там дійсно було на що подивитися. Кореспондент AUTO-Consulting кілька днів вивчав експозиції провідних виробників, і поділився найцікавішими спостереженнями.
Розповімо про найбільш, на нашу думку, цікаві серійні моделі в алфавітному порядку.

Audi
Друге покоління «зарядженого» ліфтбек RS7 Sportback від спортивного підрозділу Audi Sport GmbH - це бензиновий V8 4.0 TFSI потужністю 600 сил і 800 Нм під капотом, 8-ступінчаста АКПП tiptronic, повний привід і розгін до 100 км / год за 3,6 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на 250 км / ч. Як опція, її можна збільшити з пакетом Dynamic до 280 км / год, з пакетом Dynamic plus до 305 км / ч.

Загалом, це все, що потрібно знати про цю новинку. Вона, до речі, завдяки системі відключення циліндрів, економить майже 1 л палива на 100 км шляху. А гібридна система дає можливість прискоритися ще швидше, додавши 12 кВт до потужності двигуна.

BMW
Європейська прем'єра нового BMW Х6. У порівнянні з попереднім поколінням, його розмір становив (+ 26 мм) і тепер 4935 мм. Ширина стала більше на 15 мм. А висота стала менше на 6 мм (1696 мм). Всього буде чотири варіанти двигунів. Це - дизельні 3-літрові 6-цил. мотори потужністю 265 або 400 к.с. І бензинові 3-літрова 340-сильна V6 і 4,4-літровою V8 на 530 конячок. З останнім Х6 здатний досягти 100 км / год всього за 4,3 с.

Тут опційно пропонується підігрів підлокітників і підсвічування фірмових ніздрів решітки радіатора У всій красі її можна було розглянути в темному залі. Там BMW у співпраці з британською фірмою Surrey NanoSystem представила X6 Vantablack VBx2. Йдеться про кросовер, пофарбовані особливою фарбою, яка поглинає 99,9 відсотка падаючого на неї світла. В результаті виходить ефект «двомірної чорноти». Треба чесно зізнатися, що в напівтемному залі добре розглянути радикально чорний колір було складно. А ось ніздрі з підсвічуванням вражали. Немов за радіаторними гратами працював сонячний реактор.

Крім концептів (про них ми розповімо в найближчі дні), найбільше, як і на стенді земляка-конкурента Mercedes-Benz, у баварців вразило те, що практично весь свій модельний ряд вони електрифікували.

Ford
На головному стенді Ford центральне місце тут також займали гібридні і електричні моделі з нового модельного ряду Ford. Це - гібридна Puma EcoBoost, підзаряджаючий плагін-гібридні Explorer і Tourneo Custom, а також - кросовер Kuga, представлений відразу в трьох версіях: помірний гібрид, повний гібрид і плагін-гібрид.

У Ford прогнозують, що до 2022 року більше половини пасажирських моделей компанії будуть електрифіковані. Саме тому вся нова модельна лінійка Ford отримає електрифіковані версії. У 2019 м їх стане 8, а в 2024-м - 17. Не випадково по всьому стенду Ford немов проскакували електричні розряди. З характерним сухим шелестінням.

Honda
Honda представила свій перший серійний електрокар для Європейського ринку - Honda e. Це той самий маленький красень-хетчбек, який у вигляді концепту японці показували останні два роки. Тепер він в серії, і практично такий же, тільки не такий незграбний.

Базова версія Honda e оснащується електромотором потужністю 100 кВт (136 к.с.) і батареєю ємністю 35,5 кВт / год. Заявлений пробіг - 220 км по WLTP. Батарея заряджається до 80% за 30 хвилин. Привід - задній. Розгін до 100 км / год - 8 с.

Дорожча і багатше оснащена модифікація Honda e Advance має електромотор на 113 кВт (154 к.с.).

За прозорим віконцем на капоті Honda e - розетка для зарядки. Немов мотор суперкара за склом. А всередині - тканинна оббивка дверей і приладової панелі, і дерев'яні вставки, майже як в BMW i3. Так - і це, напевно перший серійний масовий автомобіль в Європі, у якого замість зовнішніх дзеркал камери. Картинка з них виводяться на монітори з боків центральної панелі. Сама панель - на всю ширину авто. Але в салоні для задніх пасажирів місця зовсім небагато.

У Німеччині базова модифікація оцінена в 29470 євро, а більш дорога - в 32 470 євро. Продажі стартують в 2020 році.

Lamborghini
Sián FKP 37 - це не тільки найшвидший Lamborghini, але і автомобіль, в якому вперше в світі застосували суперконденсатор для гібридизації. Суперкар має загальну потужність в 819 к.с. і найнижче в світі співвідношення ваги і потужності з усіх V12 Lamborghini. На спеціально розроблених шинах Pirelli P Zero він розганяється до 100 км / год менш, ніж за 2,8 секунди.

І розвиває максимальну швидкість понад 350 км / ч. Ціна - відповідна - більше 2 мільйонів євро. Тому, ексклюзивна серія обмежена 63 одиницями. До слова, індекс FKP 37 в назві - це данина пам'яті Фердинанду Карлу Піху, який народився в 1937 році.

Land Rover
Він майже що спустився з небес. З'їхав в зал по майже прямовисній стіні, через яку тільки що дерся скелелаз.

Легендарний Defender позбувся рами, він побудований на шасі D7x з повністю алюмінієвим монококом, який втричі жорсткіше рамної конструкції. При цьому "Деф" отримав повністю незалежну підвіску, хід якої може досягати 500 мм. Тут також Land Rover також вперше використовував нову систему допомоги на бездоріжжі Configurable Terrain Response. Вона має новий режим «Брід», який дозволяє Defender форсувати водні перешкоди глибиною до 90 см.

При наявності пневмопідвіски дорожній просвіт можна змінювати в межах 145 мм: піднімати на 75 мм і опускати на 50 мм. Для позашляховика буде запропонована лінійка з трьох двигунів. Це дизелі SD4 потужністю 200 і 240 к.с., а також - "м'який" 400-сильний бензиновий гібрид. У наступному році з'явиться підзарядна гібридна версія (PHEV).

У салоні нового Defender тепер є і АКПП, і USB-порти, і камера, яка дивиться під колеса, і маса електронних помічників, і панорамний дах. Пластик в салоні - м'який, а там де жорсткий, - покритий напиленням, що нагадує оксамит. З роботяги "Дефендер" він перетворився в аристократа. Пора міняти назву на "Де Фендер".

Mercedes-Benz
В окремому павільйоні Mercedes-Benz, як завжди вразив розмахом експозиції на кількох ярусах.

А головною серійною новинкою автосалону був новий Mercedes-Benz GLE Coupé. Він має довжину 4939 мм (на 39 мм довшим), ширину 2010 мм (на 7 мм ширше), ніж попередник. Колісна база збільшилася на 20 мм. Об'єм багажного відділення - 655 літрів, а при складених задніх сидіннях 1790 літрів. І це - найкращий показник в сегменті.

Основні двигуни 6-циліндрові турбодизелі потужністю 272 л. с. з обертовим моментом 600 Нм, і потужністю 330 л. с. з обертовим моментом 700 Нм. Трансмісія - багатодискова муфта з електронним управлінням. У стандартній комплектації Mercedes-Benz GLE Coupe оснащений адаптивною пневмопідвіскою AIRMATIC, яка опціонально має і спортивні настройки.

На стенді Mercedes-Benz практично біля всіх моделей стояли зарядні станції. Так -вся модельна лінійка МВ тепер має електрифіковані версії. А деякі - повністю електричні під брендом EQ.

На стенді Mercedes-Benz був навіть спеціальний екран з навчальною програмою, як правильно їздити на електричній EQ.

Opel
У Франкфурті фірмова блискавка Opel набула особливого значення. Тут дебютували новий Opel Corsa, Grandland X Hybrid і новий Opel Astra. Причому, новий Opel Corsa доступний не тільки в класичній версії з ДВС, але вперше також у вигляді електрокара Corsa-e - з пробігом до 330 км відповідно до WLTP. Ціни на електричну Corsa в Німеччині стартують з 23 340 євро, на звичайну - з 13 990 євро.

Ще одна новинка - Grandland X Hybrid4 з повним приводом. Силова установка Grandland X Hybrid4 включає 1,6-літровий турбований бензиновий двигун потужністю 147 кВт (200 к.с.). А також - систему електроприводу з двома електродвигунами потужністю 80 кВт (109 к.с.) і літій-іонним акумулятором потужністю 13,2 кВт. Передній електродвигун з'єднаний з електрифікованою 8-ст АКПП. Другий електродвигун, інвертор і диференціал вбудовані в задній міст з електроприводом для забезпечення тяги на всі колеса на вимогу. Загальна потужність - до 300 к.с.

Попередні витрата палива обіцяють на рівні 1,4-1,3 л / 100 км с. У Німеччині ціни на Opel Grandland X Hybrid стартують з 53 830 євро. На звичайний - 24 700 євро. Німці поважають марку Opel.

Ще одна новинка - новий Opel Astra. Завдяки своїй видатній аеродинаміці, абсолютно новому поколінню двигунів і недавно розробленим трансмісіям, Opel Astra встановлює стандарти ефективності та низького рівня викидів. У пятидверної Astra з 1,2 л мотором потужністю 130 к.с., обіцяють споживання палива в місті 5,3-5,2 л / 100 км, в заміському циклі - 3,9 -3,8 л / 100 км. Astra також лідирує з точки зору аеродинаміки. Її коефіцієнт лобового опору - 0,26 для хетчбека.

Також у Франкфурті вперше перед німецькою аудиторією показали новий Opel Zafira Life.

Opel фактично став першим автомобільним виробником, який представив електричний ралійний автомобіль на базі Corsa-e.

Porsche
Porsche представив у Франкфурті спортивний електрокар Taуcan. І це була головна новинка іменитої німецької марки. Незважаючи на алюмінієві кузовні панелі, автомобіль вийшов досить важким - він важить 2,3 тонни. Але завдяки потужним двигунам, сумарно розвиває від 625 до 761 к.с., Taycan здатний прискорюватися до 100 км / год за 3,2-2,8 секунди. Запас ходу на одній зарядці - 450-421 км. В основі новинки - модульна платформа PPE, на якій також будуються електричні Audi. Час заряду батареї на 80% - рекордні 23 хвилини.

На відміну від Defender, Taycan вийшов справжнім породистим Porsche. А їхній вигляд, і по суті, і по духу. Ціна теж відповідна - від 185 456 евро.

Skoda
Про головну прем'єрі Skoda у Франкфурті - плагін-гібридної Superb iV AUTO-Consulting вже розповідав. Якщо коротко, потужність її силової установки - 218 к.с. і вона може проїхати на одній заправці / зарядці - 850 км, а тільки на електриці - 56 км. Подробиці можна прочитати тут.

Другою в історії Skoda електрифікованою серійною моделлю, яку представили на автосалоні у Франкфурті, став міський хетчбек Citigo e-iV. І це перший серійний автомобіль ŠKODA, який приводиться в дію виключно електродвигуном потужністю 61 кВт. Автомобіль має запас ходу до 260 км.

Volkswagen
Про це електромобілі в Volkswagen говорили вже кілька років, але тільки у Франкфурті можна було відчути і доторкнутися до майбутнього. Адже VW ID.3 - перший повністю електричний серійний автомобіль Volkswagen. За концепцією - це електричний Рolo.

Пробіг новинки від однієї зарядки - 420 км. Є 3 варіанти обладнання. ID.3 1ST мають варіант батареї, який забезпечує корисне енергоспоживання 58 кВтг. Пізніше серійна версія також запропонує меншу батарею з енергозберіганням 45 кВтг і дальністю до 330 км, а також батарею більшого розміру з енергозберіганням 77 кВтг і максимальною дальністю 550 км. Завдяки можливості швидкої зарядки, при вихідний потужності 100 кВт, можна зарядити ID.3 1ST протягом 30 хвилин, щоб проїхати близько 290 км (WLTP).

Базова ціна для ID.3 буде менше € 30 000, майже як у Honda e.

Якщо говорити про основні тенденції, то це - заміна пластика і шкіри тканиною на підвіконнях дверей і приладової панелі. Це - написи, які світяться та емблеми зовні кузова (а у BMW - цілі світяться "ніздрі"). І, звичайно - це повна електрифікація модельного ряду у всіх без винятку виробників.

Тому, навіть дивно, чому біля входу на Frankfurt Motor Show 2019 влаштували акцію представники "Грінпісу". Вони вимагали чистоти навколишнього середовища, яку псують автомобільні вихлопи. Так адже основним трендом автосалону і були чисті технології. І такої кількості електромобілів, причому серійних, до сих пір не показували ні на одному моторшоу.

В Україні (з урахуванням обсягів продажів нових електрокарів) цей тренд поки в зародку. Але він вже є. А коли до нас приїдуть новинки автосалону у Франкфурті - з великим пробігом від однієї зарядки і за розумною ціною, електромобілізація і у нас переросте в тенденцію.

REVIEW №72 (1.08.19) Інвестиції в Україну - міф чи реальність?
REVIEW №72 (1.08.19)

Інвестиції в Україну - міф чи реальність?

Дивитися далі