Карантин і самоізоляція, а також інші заходи безпеки, спрямовані на захист від коронавіруса змінили звичний ритм життя. Але не зупинили. Автомобілі, як і раніше, вимагають обслуговування, а ті, хто замовив новий автомобіль, або хоче його придбати чекають, коли реалізуються їхні бажання. AUTO-Consulting з'ясував у провідних операторів як працюють їхні автосалони і сервіс, і чи з'явилися проблеми з поставками автомобілів через закриття кордонів.
Автосалони і СТО - це не аптеки, і не продуктові магазини. Але із закриттям метро і припиненням руху громадського транспорту роль автомобіля багаторазово зросла. А техніка, як відомо, вимагає регулярного догляду і ремонту. AUTO-Consulting з'ясував, як організували свою роботу офіційні імпортери і дилери в період, коли багато хто перейшов на дистанційну роботу онлайн. Забігаючи вперед, можна сказати, що власникам автомобілів багатьох марок не варто хвилюватися.
У прес-службі компанії "Рено Україна" AUTO-Consulting повідомили, що всі питання по автомобілям можна вирішувати через "Гарячу Лінію". Сервісні станції Renault продовжують працювати, записатися на сервіс або вибрати автомобіль можна на офіційному сайті компанії www.renault.ua. Тест-драйви тимчасово не проводяться, але можна записатися на майбутнє, а всю інформацію про авто отримати по телефону від менеджера.
У прес-службі компанії "Фалькон-Авто" (KIA) AUTO-Consulting повідомили, що для забезпечення максимальної безпеки клієнтів і співробітників дилерських центрів KIA, прийняті наступні заходи:
1. У період дії карантину автосалони не приймають відвідувачів і не проводять оффлайн демонстрації продукції, не здійснюють очне консультування. Замість цього, робиться все можливе, щоб клієнти могли отримати максимум інформації з питань вибору та придбання автомобілів онлайн. На сайті будь-якого з дилерів:
- інформація щодо актуального модельного ряду, комплектацій та цін;
- можливість завантажити брошуру;
- можливість побачити обраний автомобіль в одному з доступних для придбання в Україні квітів, а також здійснити віртуальний тур по інтер'єрах найпопулярніших моделей;
- інформація про вартість ТО і форма запису на сервісне обслуговування;
- можливість отримати консультацію для віддаленого оформлення всіх документів, необхідних для придбання авто;
- форми зв'язку з менеджерами, в тому числі за допомогою популярних месенджерів, електронної пошти, телефону.
2. Відповідно до чинного законодавства продовжують працювати в особливому режимі:
- зони ремонту автомобілів;
- відділення банків, розміщені на території дилерських підприємств;
- представництва страхових компаній, розміщені на території дилерських підприємств.
При цьому співробітники забезпечені засобами індивідуального захисту, в тому числі антисептичними препаратами, одноразовими медичними масками / респіраторами. Співробітники дотримуються на відстані мінімум 1,5 м. Під час спілкування. Робота зон сервісу організована таким чином, щоб загальна кількість співробітників на ділянці не перевищувала 10 осіб.
У прес-службі компанії "АВТ Баварія Україна" AUTO-Consulting повідомили, що незважаючи на те, що всі переведені на віддалену роботу, компанія все-таки продовжує працювати. У компаніях холдингу "АВТ Баварія" введені всі захисні заходи відповідно до прийнятого законодавства України. Інформацію про роботу компаній, в тому числі дилерських підприємств, можна знайти на офіційних сторінках, де триває активна комунікація.
У прес-службі відділення преміум брендів (Jaguar, Land Rover, Volvo, Porsche) компанії "Віннер Імпортс Україна" AUTO-Consulting повідомили, що офіційні дилерські центри Volvo, Porsche і Jaguar Land Rover працюють в закритому режимі. Послуги можна замовити онлайн, по телефону, відповідно до рекомендацій МОЗ України.
Разом з тим клієнтам пропонують послугу дистанційного тест-драйву в зручному для клієнта місці (доставка) і з використанням засобів для стерилізації авто після кожного тест-драйву, послугу доставки та передачі нового авто (адресна доставка), послуги сервісу, зокрема доставка автомобіля для проведення сервісного обслуговування. В останньому випадку автомобіль забирають у клієнта в зручному місці і доставляють назад після проведення робіт. Ці дії здійснюються з дотриманням необхідних засобів безпеки - стерилізації авто, використання одноразових рукавичок, і масок персоналом. Клієнти можуть замовити онлайн товари і послуги і отримати адресну доставку додому.
В офіційних дилерських центрах Volvo, Porsche і Jaguar Land Rover, які працюють в закритому режимі, відповідно до рекомендацій МОЗ.
У прес-службі "Ніссан Мотор Україна" AUTO-Consulting повідомили, що дилерська мережа Nissan працює в черговому режимі. Сервісне обслуговування автомобілів відбувається в стандартному режимі, а продаж - в режимі он-лайн з можливою адресною доставкою автомобіля.
У прес-службі дистриб'юторської компанії "Гранд-Автомотів" AUTO-Consulting повідомили, що по бренду Maserati в період дії карантину автосалони не приймають відвідувачів і не проводять оффлайн демонстрації продукції. Замість цього, робиться все можливе, щоб клієнти могли отримати максимум інформації з питань вибору та придбання автомобілів онлайн. На сайті будь-якого з Дилерів. А ось зони ремонту автомобілів, відділення банків, розміщені на території дилерських підприємств продовжують працювати.
Як повідомили AUTO-Consulting в прес-службі компанії "Порше Україна" більшість дилерів Volkswagen, Audi і SEAT швидко адаптувалися до нових умов і можуть вести дистанційну діяльність. Все-таки зараз, як ніколи раніше, для населення важливо бути мобільним в максимально безпечних умовах, тому робота дилерської мережі перейшла в новий формат, коли можна вибрати автомобіль і зробити покупку, не відвідуючи автосалон. До того ж, сервісні центри МВС забезпечили можливість реєстрації нових автомобілів в онлайн режимі, тому процес придбання і реєстрації автомобілів в дистанційному режимі сьогодні є реальним.
Організація роботи дилерської мережі налаштована зараз таким чином, щоб в повній мірі дотримувалися всі вимоги і розпорядження Державних структур і органів влади, що запобігають розповсюдженню коронавірусу.