Компанія Hyundai Motor, що називає себе першим у світі автовиробником, що почали серійний випуск автомобілів на паливних елементах (ТЕ), повідомила про слабкий попит на цей тип транспортних засобів.
Низькі продажі зумовлені високою вартістю водневих моделей і відсутністю необхідної інфраструктури.
Перша машина на ТЕ під маркою Hyundai побудована на базі кросовера ix35 (Tucson).
У 2013 році, коли був випущений цей автомобіль, його продажі склали 76 одиниць.
У минулому році було продано 128 одиниць, а за перші п'ять місяців 2015 року - 69 одиниць, повідомляє корейське видання Yonhap з посиланням на дані Hyundai.
Попит на Hyundai ix35 Fuel Cell виявився набагато нижче прогнозованого: автовиробник сподівався продати 1000 водневих автомобілів до кінця нинішнього року.
Слабкий інтерес до машин на водні багато в чому пов'язаний з їх ціною. Хоча в лютому 2015 Hyundai ix35 Fuel Cell в Південній Кореї подешевшав з 150 до 85 млн вон (трохи більше $ 76 тис.). Ця ціна як і раніше відчутно вище в порівнянні з вартістю звичайних автомобілів. При цьому на водневі моделі не поширюються державні субсидії, передбачені для електромобілів.
Ще однією причиною низької популярності автомобілів на ТЕ є невелика кількість побудованих для них заправних станцій. У Південній Кореї їх налічується всього 11, в США - 10.