Hyundai повідомила про провальні продажі водневих автомобілів
Hyundai повідомила про провальні продажі водневих автомобілів

Компанія Hyundai Motor, що називає себе першим у світі автовиробником, що почали серійний випуск автомобілів на паливних елементах (ТЕ), повідомила про слабкий попит на цей тип транспортних засобів.

Низькі продажі зумовлені високою вартістю водневих моделей і відсутністю необхідної інфраструктури.

Перша машина на ТЕ під маркою Hyundai побудована на базі кросовера ix35 (Tucson).

У 2013 році, коли був випущений цей автомобіль, його продажі склали 76 одиниць.

У минулому році було продано 128 одиниць, а за перші п'ять місяців 2015 року - 69 одиниць, повідомляє корейське видання Yonhap з посиланням на дані Hyundai.

Попит на Hyundai ix35 Fuel Cell виявився набагато нижче прогнозованого: автовиробник сподівався продати 1000 водневих автомобілів до кінця нинішнього року.

Слабкий інтерес до машин на водні багато в чому пов'язаний з їх ціною. Хоча в лютому 2015 Hyundai ix35 Fuel Cell в Південній Кореї подешевшав з 150 до 85 млн вон (трохи більше $ 76 тис.). Ця ціна як і раніше відчутно вище в порівнянні з вартістю звичайних автомобілів. При цьому на водневі моделі не поширюються державні субсидії, передбачені для електромобілів.

Ще однією причиною низької популярності автомобілів на ТЕ є невелика кількість побудованих для них заправних станцій. У Південній Кореї їх налічується всього 11, в США - 10.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі