Honda створила гідного конкурента електромобілям Tesla і Nissan
Honda створила гідного конкурента електромобілям Tesla і Nissan

Перша робоча версія подібної машини з'явилася в далекому 1999 році. Прототип отримав назву FCX і на той час був сприйнятий як щось неймовірне. Двигун, потужністю 60 кВт і з крутним моментом в 272 Нм дозволяв проїхати на одній заправці 270 км.

Сьогодні, автомобілі на альтернативних видах палива вже встигли завоювати популярність. Відомі Tesla і Nissan Leaf вже впевнено курсують по вулицях багатьох міст. А док-станції з'явилися навіть на території нашої країни.

У прагненні обігнати час, Honda продовжила розвивати ідею водневих автомобілів і не так давно представила світові своє нове дітище - FCV Clarity.

Автомобіль оснастили плоским літій-іонним акумулятором, від якого живиться електродвигун. А водень згорає і забезпечує зарядку акумулятора. Запас ходу був значно збільшений, порівняно з FCX, і склав близько 700 км.

Компанії також вдалося значно знизити розмір паливної комірки - тепер вона за габаритами відповідає двигунові V6, що дозволило розмістити її в моторному відсіку. Раніше їх доводилося розміщувати в задній частині авто, що значно зменшувало корисний об'єм автомобіля. Баки для водню знаходяться під задніми сидіннями і за ними. Вихідна потужність осередку 100 кВт, електромотор же розрахований на максимальну потужність 130 кВт.

Щоб вирішити проблему з заправкою водневого автомобіля, Honda випустила компактну станцію для електролізу води, під назвою Smart Hydrogen Station. Завдяки їй стало можливим отримувати водень в домашніх умовах.

Корисною особливістю Honda FCV Clarity є те, що якщо авто підключити до трансформатора Power Exporter 9000 то його можна використовувати для забезпечення енергією невеликого будинку в перебігу тижня.

Вартість такого автомобіля буде приблизно 62 807 $. Планується, що експорт в США та Європу почнеться в 2016 році.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі