Берлін (Reuters) - Голова Профспілки Volkswagen Group, Бернд Остерло, хоче урізати структуру управління автовиробника - заявив він німецькому журналу - оскільки компанія підводить підсумки після відставки Фердинанда Піха з поста Голови Правління автовиробника.
На цей момент Правління Volkswagen складається з дев'яти членів і включає позиції, відповідальні за закупівлі, Китай, комерційні автомобілі, продажу та Audi.
"Невже нам і правда необхідні два різних члена правління для виробництва і для продажів групи?" - Цитує Бернда Остерло в інтерв'ю тижневик Manager Magazin.
Піх, на чолі найбільшої автомобілебудівної компанії Європи, більше двох десятиліть, був змушений піти у відставку з поста Голови Правління VW минулого місяця за критику на адресу Генерального директора Мартіна Винтеркорна, якого в даній ситуації підтримали інші зацікавлені сторони і профспілки.
Зараз VW знаходиться в перехідному стані і в пошуку нового голови для заміни тимчасового, Бертольда Хубера, колишнього Голови союзу IG Metall, орієнтуючись на нову структуру для групи компаній, що складається з 12-брендів.
Остерло заявив, що разом із співробітниками, Рада Директорів обговорював кращу структуру групи протягом шести місяців.
Думка співробітників полягає в тому, що поряд з такими ключовими ролями у складі Ради Директорів, як фінанси і персонал, Рада має включати в себе керівників найважливіших брендів групи та керівників її брендів, що виробляють вантажні автомобілі - розповів Остерло журналу.
Остерло також сказав кілька слів критики на адресу топ-менеджменту компанії, що базується в німецькому Вольфсбурзі, кажучи, що більше відповідальності слід покласти на місцевих менеджерів.
"Тут у Вольфсбурзі, деякі люди претендують на знання того, які автомобілі воліють водити бразильці, американці чи жителі Індії," - повідомив він журналу. "Дивно те що в підсумку виходить, коли деякі з цих автомобілів не задовольняють потреби клієнтів".
Він сказав, що якби регіональні менеджери мали б більше відповідальності, можливо VW вдалося б вивести бюджетні авто для Китаю та Бразилії.
Протягом багатьох років VW розглядає проект не дорогого автомобіля для Китаю, але поки ще не прийняв рішення щодо цього проекту.