Експрес квартал: як працюють найшвидші зарядки для електромобілів в Україні
Експрес квартал: як працюють найшвидші зарядки для електромобілів в Україні

Перші три місяці роботи в Києві експрес-зарядок - чудовий привід промоніторити дану сторону експлуатації електромобіля.

Коли три місяці тому в Києві відкрилися перші експрес зарядні станції для електромобілів, здавалося, що ця подія стосується виключно декількох сотень власників електрокарів, саме стільки на той момент їх налічувалось в країні.

Однак переваги експлуатації електромобіля перед автомобілем з двигуном внутрішнього згоряння стають все більш очевидними, а технології на даному ринку розвиваються настільки стрімко, що корисність електрокарів зростає з кожним днем. Саме тому потенційним володарем електромобіля в короткостроковій перспективі є кожен, хто вже володіє транспортним засобом або тільки готується до його придбання. Необхідно просто прорахувати вигоду і розібратися з міфами, які склалися навколо експлуатації електромобілів, іншими словами, вивчити питання докладніше.

Цікаво, що сама по собі поява експрес-станцій подібного рівня має одночасно і потужну популяризаційну складову і грає роль руйнівника певних міфів.

В першу чергу, створення даних інфраструктурних об'єктів дало можливість запустити в Києві службу таксі електромобілів Оксі-Таксі, яка припала до смаку багатьом киянам і гостям столиці. Серед позитивних відгуків про її роботу можна зустріти як екологічну складову, наприклад "приємно їхати в машині, яка не шкодить природі", так і більш узагальнені враження, ніби "в електромобілі дуже комфортно!".

Говорячи ж про міфи, поява експрес зарядних станцій їх спростовують. Стверджується, що заряджати електромобіль довго і незручно. Не більше півгодини потрібно для зарядки батареї на 80%, а для 50%, яких, згідно зі статистикою, в більшості випадків вистачить для здійснення повсякденних поїздок, буде потрібно і того менше - не більше 15 хвилин.

І, до речі, завдяки тому, що власник електрокара отримує в своє розпорядження індивідуальну карту доступу, він позбавляється необхідності контактувати з оператором (на відміну від звичайної заправної станції), що робить процес зарядки ще більш оперативним. Фактично він зводиться до простих операцій: парковка біля зарядної станції (одночасно можуть заряджатися два ТЗ з різним типом батареї або з однаковим, але з використанням перехідника), підключення зарядного пристрою (операція по складності порівнянна з включенням вилки в розетку), запуск процесу зарядки картою ідентифікації та відключення після того, як батарея набере потрібний заряд. Так що по простоті і зручності зарядка електромобіля вже зараз дасть фору процесу заправки бензинового авто, і цей розрив буде тільки збільшуватися з подальшим розвитком електромобільної інфраструктури.

До речі про розвиток. Керує мережею перших експрес зарядок компанія Оксіжен Груп, для якої поставляє і встановлює зарядні станції компанія Drobak. заявила про досить амбітні плани її розширення. А саме подальше збільшення станцій в межах Києва (до двох існуючих незабаром додадуться ще дві нові експрес-станції, які відкриють на вулиці Червоноармійській і в районі станції метро "Петрівка"), запуск у містах-мільйонниках і на найпопулярніших трасах.

З огляду на те, що компанія робить всім своїм клієнтам прекрасний подарунок - абсолютно безкоштовне користування зарядними станціями протягом двох років, експлуатація електромобіля в нашій країні виглядає все більш привабливою.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі