Британські винахідники створили інноваційну технологію цифрової системи клапанів двигуна внутрішнього згоряння, завдяки якій не використовується традиційний розподільний вал. Нова технологія дозволить економити паливо і скоротити автомобільні викиди на 20%
Невелика британська компанія Camcon Auto створила нову технологію управління клапанами двигуна внутрішнього згоряння. Останні шість років компанія працювала над тим, щоб оцифрувати одну з останніх залишилися в автомобілі аналогових систем - розподільний вал. Інженерам вдалося замінити його відкритими клапанами і набором двигунів з цифровим управлінням.
«Безпрецедентний рівень контролю може вдихнути нове життя в двигуни внутрішнього згоряння, - говорить глава компанії Марк Гостик. - Сьогодні процес горіння частково контролюється комп'ютером, наприклад, паливо і іскра. Але подача повітря в двигун, що в багатьох сенсах є найважливішим процесом, як і раніше була під аналоговим контролем ».
За словами Гостика, нова технологія відмінно підійде для нових невеликих високопродуктивних двигунів, які можуть використовуватися разом з електродвигунами в автомобілях-гібридах. «Оскільки технологія робить двигун набагато більш ефективним, він може бути ще меншого розміру, збільшуючи простір в моторному відсіку, - говорить він. - Ще більше місця звільняється з-за того, що система обходиться без з'єднань в передній частині двигуна ».
Під час випробувань технології Camcon тісно співпрацювала з компанією Jaguar Land Rover. Завдяки цьому нова система сумісна з одним з найсучасніших бензинових двигунів - дволітровим 4-циліндровим Ingenium.
Після тисячі годин динамометричного тестування система продемонструвала економію палива в 7,5%, а також зниження викидів на 20%.
Слідом за Францією, яка оголосила про плани заборонити дизельні і бензинові двигуни до 2040 року, схожі наміри з'явилися у Великобританії. Влада країни таким чином реагують на тривалий погіршення якості повітря в країні.