Британські інженери «оцифрували» розподільний вал ДВС
Британські інженери «оцифрували» розподільний вал ДВС

Британські винахідники створили інноваційну технологію цифрової системи клапанів двигуна внутрішнього згоряння, завдяки якій не використовується традиційний розподільний вал. Нова технологія дозволить економити паливо і скоротити автомобільні викиди на 20%

Невелика британська компанія Camcon Auto створила нову технологію управління клапанами двигуна внутрішнього згоряння. Останні шість років компанія працювала над тим, щоб оцифрувати одну з останніх залишилися в автомобілі аналогових систем - розподільний вал. Інженерам вдалося замінити його відкритими клапанами і набором двигунів з цифровим управлінням.

«Безпрецедентний рівень контролю може вдихнути нове життя в двигуни внутрішнього згоряння, - говорить глава компанії Марк Гостик. - Сьогодні процес горіння частково контролюється комп'ютером, наприклад, паливо і іскра. Але подача повітря в двигун, що в багатьох сенсах є найважливішим процесом, як і раніше була під аналоговим контролем ».

За словами Гостика, нова технологія відмінно підійде для нових невеликих високопродуктивних двигунів, які можуть використовуватися разом з електродвигунами в автомобілях-гібридах. «Оскільки технологія робить двигун набагато більш ефективним, він може бути ще меншого розміру, збільшуючи простір в моторному відсіку, - говорить він. - Ще більше місця звільняється з-за того, що система обходиться без з'єднань в передній частині двигуна ».

Під час випробувань технології Camcon тісно співпрацювала з компанією Jaguar Land Rover. Завдяки цьому нова система сумісна з одним з найсучасніших бензинових двигунів - дволітровим 4-циліндровим Ingenium.

Після тисячі годин динамометричного тестування система продемонструвала економію палива в 7,5%, а також зниження викидів на 20%.

Слідом за Францією, яка оголосила про плани заборонити дизельні і бензинові двигуни до 2040 року, схожі наміри з'явилися у Великобританії. Влада країни таким чином реагують на тривалий погіршення якості повітря в країні.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

Дивитися далі