Ввезення в Україну автотранспортних засобів (нових і таких, що були в користуванні) 2014 року становить 146,5 тис. од., митна вартість яких перевищила $1,6 млрд грн, інформує асоціація «Укравтопром».
Отже, констатують у повідомленні асоціації в четвер, кількість ввезеного автотранспорту скоротилася більш ніж удвічі порівняно з 2013 роком, а в грошовому вираженні імпорт автотранспортних засобів скоротився на 60%.
При цьому в асоціації нагадали, що загальний імпорт товарів 2014 року скоротився на 28% до попереднього року.
Легкові автомобілі в загальному обсязі ввезення в Україну автотранспорту зайняли 43%, або 62,6 тис. од., що на 64% менше, ніж ввезених 2013 року, при цьому в грошовому вираженні скорочення імпорту становило 64% – до $1,2 млрд.
У загальному обсязі імпорту легкових авто на частку старих припало лише 7%.
Найбільше легкових авто ввезено в Україну з Японії – 11,751 тис., або 19% від річного імпорту, на суму $301 млн, на другому місці – Німеччина, з якої ввезено 6,165 тис. авто на суму $188 млн. Третє місце – у Кореї з показником 5,507 тис. ввезених автомобілів на $18,2 млн.
У п'ятірку країн-лідерів з поставок легкових авто увійшли також США і Росія з результатами 4,184 тис. і 4,072 тис. авто відповідно.
На частку комерційних автомобілів у загальному автоімпорті минулого року припало 56% (82,7 тис.од.), вартість яких становила $419 млн. Порівняно з 2013 роком імпорт цих авто зменшився на 34%, або 43 тис. од., при цьому 80% імпорту комерційних авто забезпечили Німеччина, Франція та Італія.
Зокрема, з Німеччини ввезено 38,13 тис. авто на суму $165,1 млн, із Франції – 23,082 тис. авто на $76,3 млн, з Італії – 6,392 тис. на $23,7 млн.
При цьому частка нових авто в загальному обсязі імпорту комерційних автомобілів становила лише 4%.
Згідно з повідомленням, частка автобусів у загальному імпорті автотранспортних засобів – лише 1%, при цьому 86% ввезених автобусів становила техніка, яка була в експлуатації.
Усього за минулий рік в Україну завезено 1,2 тис. автобусів на $14,5 млн, що на 59% менше в кількісному вираженні та на 68% – у вартісному.
У цьому сегменті 60% поставок забезпечила Німеччина – 707 автобусів на $6,3 млн, другий результат – у Росії (134 автобуси на $2,2 млн), третє – у Польщі (54 автобуси на $0,66 млн).