В рамках Північноамериканського міжнародного автосалону в Детройті компанія Audi влаштувала світову прем’єру концепту Audi h-tron quattro concept, що наближує час повної відмови від нафтопродуктів як джерела енергії для авто.
Спортивний кросовер оснащений електричним приводом, який в якості пального використовує водень. Автомобіль обладнаний системою паливних елементів п’ятого покоління потужністю 150 к.с., а також літій-іонною батареєю вагою менше 60 кг, яка може короткотерміново (під час різких прискорень) видати потужність 136 к.с. Коли автомобіль гальмує, батарея підзаряджатиметься за рахунок рекуперації. Додаткову енергію автомобіль отримуватиме від теплового насоса системи кондиціонування повітря та великих сонячних панелей на даху автомобіля потужністю 320 Вт. Використовуючи цю енергію, автомобіль зможе щороку проїжджати додатково 1000 кілометрів.
Audi h-tron quattro concept має електрифікований повний привід quattro, який забезпечують енергією два електродвигуни, встановлені на передній та задній осі. Потужність переднього електродвигуна складає 120 к.с., задній двигун здатен видати 187 к.с. Загальний крутний момент складає 550 Нм. Завдяки цьому спортивний кросовер розганяється до швидкості 100 км/год менш ніж за 7 секунд, а його максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 200 км/год. Повна заправка воднем триває близько чотирьох хвилин, а запас ходу Audi h-tron quattro складає 600 кілометрів. Витрати пального при цьому становлять лише близько одного кілограма на 100 кілометрів.
Audi h-tron quattro concept, як і представлений в 2015 році у Франкфурті концепт Audi e-tron quattro, побудований на новому поколінні модульної платформи MLB evo. Довжина автомобіля становить 4,88 м, ширина — 1,93 м, висота — 1,54 м. Audi h-tron quattro вміщує чотирьох пасажирів, а також має простір для речей об’ємом 500 літрів. Причому заповнювати багажне відділення допомагає спеціальна програма. Два сенсори сканують розміри вантажу, а на спеціальному екрані демонструється оптимальний спосіб його розміщення.
Новий концепт також є провісником нових технологій автономного руху та автоматичного паркування, які з’являться на ринку в 2017 році в новому поколінні повнорозмірного седану Audi A8. В основі системи автономного руху Audi лежить центральний контролер (zFAS). Його блок керування в режимі реального часу оцінює навколишню ситуацію на дорозі і надсилає дані допоміжним системам та системі автоматичного руху. Автопілот здатен керувати автомобілем під час паркування, руху в заторах та пересуванні по автомагістралях на швидкості до 60 км/год.