Американська фірма Electric GT, яка займається переобладнанням машин з традиційними ДВС в електромобілі, підготувала електричний спорткар Ferrari - 308 GTE. Основою для першого в світі електричного «жеребця з Маранелло» послужила модель 308 GTS 1978 року.
Перед тим, як переоснастити автомобіль, фахівці піддали його відновленню - реставрували кузов і салон. Потім вони замінили 2,9-літрову «вісімку» віддачею 240 л.с. (265 Нм), яка була згорілої, 415-сильною (447 Нм) електричною установкою. У пару до мотора американці поставили 5-швидкісну «механіку» Porsche, що встановлюється на початку 1990-х на «911-е».
Електродвигун машини харчується від блоку акумуляторів ємністю 30 кВт, що дозволяють подолати на одному заряді до 160 км. Після модернізації автомобіль став важити близько 1,5 тис. Кг - приблизно на 300 кг більше, ніж оригінальний Ferrari 308 GTS
Ferrari 308 GTS дебютує на треку Mazda Raceway Laguna Seca в рамках аукціону в каліфорнійському Монтереї.