Aiways стане першим виробником китайських електромобілів, які будуть продаватися в Європі
Aiways стане першим виробником китайських електромобілів, які будуть продаватися в Європі

Китайські автовиробники давно хотіли вийти за межі свого внутрішнього ринку. Вони домоглися невеликого прогресу в Південно-Східній Азії і Африці і мізерного успіху на розвинених ринках, таких як США і Європа.

Однак, це не заважає Aiways запустити електромобілі не тільки в Шанхаї, а й запустити навесні наступного року свій флагманський електромобіль U5 в Німеччині, Франції, Швейцарії, Норвегії та Нідерландах. Якщо все піде за планом, Aiways стане першим виробником китайських електромобілів, які будуть пропонуватися в Європі.

Стратегія компанії передбачає відмову від дилерських центрів і надання споживачам прямих онлайн-продажів і лізингу. Це допоможе скоротити витрати і конкурувати з традиційними продавцями автомобілів з ДВЗ. Віце-президент по зарубіжних операцій Олександр Клозе (Alexander Klose) зазначив, що U5 буде коштувати менше € 40 000 ($ 44 700).

Що стосується лізингу, Aiways веде переговори з компанією Vehiculum, німецьким стартапом, що пропонують онлайн-ринок лізингу. Клозе не сказав, скільки буде коштувати оренда U5, але він згадав, що оренда буде пропонуватися на термін не менше року.

План Aiways здається занадто амбітним. Через урядових обмежень в Китаї, компанія тільки недавно отримала ліцензію на виробництво автомобілів. Співпрацюючи з китайським автовиробником Jiangling Motors, Aiways почне масове виробництво U5 для внутрішнього ринку у вересні, всього за вісім місяців до поставки моделі в Європу, яка має інші стандарти безпеки.

Китайський BYD, найбільший в світі виробник електромобілів, відкладав свої плани з продажу електромобілів в США як мінімум три рази.

Успіх далеко не гарантований. «Китайські автовиробники намагалися використовувати різні способи виходу на закордонні ринки», - сказав Куїн Гарсіа, керуючий директор Autotech Ventures в Сан-Франциско, - «Основне питання полягає в тому, що змусить європейського споживача вибрати китайський електромобіль?».

Китай, незважаючи на всі свої автомобільні амбіції, експортував торік тільки близько 760 000 легкових автомобілів.

Тим часом, продажі автомобілів в Китаї скоротилися в минулому році вперше за два десятиліття, і цей спад, ймовірно, продовжиться на тлі уповільнення економічного зростання. Звичайно, це дає китайським автовиробникам все більше стимулів для того, щоб закріпитися на зарубіжних ринках. Great Wall Motors прагне збільшити свої поставки в Південну Африку, Чилі і Росію на третину в цьому році.

Електромобілі залишаються головною метою для Китаю. Навіть на тлі уповільнення економіки в минулому році продажі електромобілів продовжували рости. Уряд розглядає електромобілі як спосіб для китайських автовиробників закріпитися на розвинених ринках. І в зв'язку з тим, що напруженість в торговельній війні затуманює перспективи в США, Європа в даний час видається більш перспективним напрямком.

REVIEW №73 (18.11.19) Нова парадигма автопрому. Факти. Аналіз. Прогнози
REVIEW №73 (18.11.19)

Нова парадигма автопрому. Факти. Аналіз. Прогнози

Дивитися далі