У вересні дилери нових легкових автомобілів змогли реалізувати майже 3,6 тис авт, що на 12% краще, ніж у серпні. Проте падіння авторинку продовжується, бо цей результат на 61,5% гірший за минулорічний вересень. У AUTO-Consulting нагадують, що у 2021 році у цей же місяць було продано 9,3 тис нових легкових автомобілів.
Логістичні складнощі продовщують змінювати і брендову картину українського авторинку. Так, перше місце міцно тримає Toyota з показником 19% ринку. А от на друге місце у вересні вийшла Skoda, яка тепер контролює майже 9% усіх продажів. Причому продажі Skoda збільшилися за рахунок відновлення виробництва в Україні, що дало змогу створити склад автомобілів у дилерів та у імпортера.
Третє місце у вересні тримав VW, якому активно допомогають трейдери електромобілів, завдяки чому ID.4 вже кілька місяців тримається у Топ-5 найбільш продаваних автомобілів на ринку.
Дуже потужно тримає ринок і Mitsubishi. У вересні "діаманти" здобули 5-е місце, а модель Outlander стала №2 на ринку, поступившись лише Toyota Rav4.
У вересні продовжився і новий тренд на збільшення попиту на преміальні автомобілі. Одразу 4 бренди знаходяться у Топ-10 або близько до нього, що не спостерігалося у минулому році.
Судячи з картини ринку, відбувається нове переформатування українського ринку, яке ще не завершилося. Проте, певні контури нової конфігурації вже починають проступати.