Як повідомляє AUTO-Consulting, в січні було реалізовано 5,7 тис. нових легкових автомобілів, що на 17,3% гірше, ніж роком раніше. Жодному з операторів не вдалося за місяць продати більше 1000 автомобілів, хоча в минулому році за цю "планку" піднімалося відразу два бренди.
За підсумками січня лідером стала Toyota, якій вдалося зайняти 17% українського ринку. На другому місці - Renault, а ось на третє місце в січні вийшла Skoda, яка навіть продемонструвала зростання продажів на 11% з торішніми показниками.
З сенсація в Топ-10 відзначимо 6-е місце Suzuki, у якій наймасштабніше зростання продажів серед лідерів (+ 42%).
Карантин і канікули позначилися на продажах преміальних брендів. Але BMW і Audi використовували ситуацію в свою користь і відразу з початку року поправили становище на ринку.
Найбільш продаваним автомобілем січня став Toyota Rav4, слідом за ним Renault Duster, Kia Sportage. До цієї групи впритул наблизився і Nissan Qashqai.