Як повідомляє AUTO-Consulting, новий закон №8487, який так швидко був прийнятий і введений в дію, все ж встиг позначитися і на показниках авто продажів в автосалонах. Частина покупців все ж була дезорієнтована і дилери змогли реалізувати трохи менше, ніж 7 тис. нових автомобілів. Це на 5% менше, ніж рік тому і навіть гірше за показник жовтня (-0,64%).
Але позиційну боротьбу ніхто не відміняв і на тлі таких тенденцій на українському ринку знову помінявся лідер. У листопаді брендом №1 став Renault, якому вдалося підвищити продажі на 7,65% і обійти Toyota.
На третю позицію вийшов Nissan, дилери якого наростили продажі на 15,6%. Скористалися замішанням у конкурентів і в Kia, забезпечивши собі 4-е місце на авторинку. Досить стабільні були продажі Skoda, Hyundai, Mazda, а ось Volkswagen знизив свій результат на 26% в порівнянні з жовтнем і вибув з Топ-5. Зате загальний тренд на ринку дозволив поліпшити свої показники Mercedes-Benz і Mitsubishi. Обидва ці бренди тепер міцно позначилися в Топ-10.
Вдалим листопад став і для дилерів Peugeot, яким вдалося підвищити продажі на 11%, але лідером зі зростання в Топ-20 став Chery. Китайський бренд не тільки став найбільш продаваним серед китайських автомобілів, але і наполегливо пробивається до масових конкурентів, притому вже з новою «лінійкою» своїх авто.
Несподівано пожвавилися і продажу українських ЗАЗів. Вони ще були на складах у дилерів після зупинки заводу і в листопаді знайшли своїх покупців.
З урахуванням нових ставок акцизу, український авторинок знову чекають трансформації, правда авто за новими ставками зможуть робити «погоду» вже ближче до весни. Поки ж дилери усіма силами намагаються розпродати багатокубові авто, імпортовані ще за колишніми вищими ставками.