Як стало відомо AUTO-Consulting, дилерські холдинги змогли переломити негативний тренд авторинку у перші 3 місяці і у квітні вийти на позитивні показники. Такі підсумки констатують у більшості дилерських холдингів України, які контролюють >50% продажів.
Так, у квітні спостерігалося зростання частки загального ринку нових легкових автомобілів на 7,5%, що стало дуже позитивним сигналом для всього авторинку. У порівнянні з обсягами, які фіксували в автосалонах у березні зростання було ще більш помітним +18%. Тому, можна засвідчити, що авторинок вийшов із "зони поганих новин" і увійшов на позитивний тренд.
Опитані AUTO-Consulting дилерські холдинги засвідчили певні зміни серед брендів. Так, лідируюча група не дуже змінилася: Toyota, Renault, Skoda. А от далі відбувалися істотні зміни.
Загальний обсяг реалізації автомобілів дилерськими підприємствами у квітні загалом по країні був значно більше 6 тис. одиниць.