Як повідомляє AUTO-Consulting, у квітні український ринок нових пасажирських автомобілів наблизився до позначки 10 тис. шт / місяць, що стало свідченням потужного відновлення. На тлі торішнього жорсткого квітневого локдауна (було продано всього 3604 авто) показники продажів в 2021 році злетіли майже на 171%. Однак тут доречно розглядати порівняння з попереднім березнем, на тлі якого дилери додали на 7,8%.
Слід зазначити, що квітневий результат став найкращим за останні 8 років. Приблизно стільки ж в Україні продавали в квітні 2014 го, що вже хороший сигнал. Тим більше на тлі локдауна, який в квітні діяв у багатьох містах - це взагалі відмінний показник.
З урахуванням такого зростання відбувалася і позиційна боротьба брендів. Так, лідерство в квітні перехопила Toyota, якій вдалося зайняти 16% українського ринку. Renault в квітні залучила майже 12% покупців нових авто, а на третьому місці фінішувала Kia (8%).
У Топ-5 стабільно виявилася Skoda (6%) і Volkswagen (5%). Відзначимо, що в квітні помітно додала в продажах Chery, Peugeot, MB і BMW. Баварська марка стала лідером за показниками зростання в Топ-10 наростивши продажі відразу на 40%, в порівнянні з березнем.
Значно покращилися і показники на поточний рік. Так, за 4 місяці в Україні реалізовано вже понад 31 тис. нових автомобілів, що на 30,3% краще, ніж роком раніше.
На такій оптимістичній ноті український авторинок пройшов досить складний період піка весняного бізнес-сезону.