Як повідомляє AUTO-Consulting, у квітні був зафіксований спад продажів на ринку нових легкових автомобілів в Україні. Зусиллями усіх операторів вдалося реалізувати 6566 нових автомобілів, що на 2,5% менше, ніж в березні, і на 0,5% менше, ніж в торішньому квітні.
А ось в рейтингу найбільш продаваних брендів відбулися істотні зміни. Так, позицію №1 в квітні повернула собі Toyota, зайнявши 12,4% українського авторинку. На друге місце вийшла Renault, випередивши Volkswagen. У топ-5 популярних брендів зайшов і Hyundai, з результатом 6,6% ринку. А замикає «п'ятірку» у квітні Audi.
Поліпшили свої позиції і дилери Nissan, Kia, Mazda. Досить стрімко наростили продажі Peugeot і Lexus. Непогано завершили місяць і дилери Citroen, Chevrolet, Fiat.
Пожвавилися продажу і в бюджетному сегменті. Так, «друге дихання» у квітні отримали Lada, Geely.
Всього ж за 4 місяці українські автодилери реалізували вже 25718 нових автомобілів, що на 11,5% більше, ніж в 2017-м, констатують в AUTO-Consultung. Правда динаміка приросту авторинку з кожним місяцем падала, поки у квітні не перетворилася в негативну. Потенціал для зростання авторинку, в поточних умовах, схоже вичерпався. Подальше зростання без змін «правил гри» і порядку на вторинному ринку вже буде проблематичним.