Процес, який в AUTO-Consulting фіксували ще у травні, коли вперше було зафіксовано невелике падіння -0,4% порівняно з минулорічним показником, набрав обертів. І ось у червні у таблицях вже рясніє від червоних показників, а загальний підсумок ринку -13%. Причому падіння зафіксовано, як до попереднього місяця (-13,4%), так і у порівнянні з минулим роком (-13,1%). Єдине, що результати 1 півріччя поки ще виглядають оптимістично +16,3%, але це за рахунок гарного зростання на початку року.
Такою була загальна картина на ринку у червні 2024 року, а от у брендів підсумки складалися по-різному.
Toyota впевнено фінішувала першою, хоча теж відчула відтік клієнтів, майже на рівні ринку (-14%).
А от дилерів BMW навпаки, у червні було багато роботи по видачі новеньких авто клієнтам. Дилерська мережа «баварців» спрацювала на +26% краще, ніж у травні, і це дало змогу стати №2 на українському ринку. Такого результату BMW ще ніколи не досягали, бо конкуренти теж не відпочивали. Проте «баварцям» вдалося випередити потужну Renault.
Покращила свої позиції і Skoda, яка у червні випередила Volkswagen. Зросли, хоча й не суттєво (+1,3%) і продажі у Nissan, але цього на падаючому ринку виявилося досить, щоб випередити одразу трьох конкурентів.
Потужно додала Honda (+23,7%) та Audi (+3,2%). Їх зростання також змінило всю підсумкову конфігурації авторинку. Тепер в країні нові уподобання у клієнтів, враховуючи поточний стан енергосистеми.
Цікаво, що частка електромобілів у червні навіть зросла до 16%, проти 13,4% у минулому місяці. Ось такою була відповідь на російські обстріли з боку українських споживачів. Але у Топ-20 найпопулярніших моделей теж відбулися тектонічні зміни. Минулорічний бестселер - VW ID.4 взагалі опинився на останньому 20-му місті. У червні електромобіль №1 серед українських споживачів – це Honda MN-V. Непогані показники фіксували також у Nissan Ariya. Але найопулярнішими на ринку авто залишаються Toyota RAV4 Renault Duster.