Як повідомляє AUTO-Consulting, у березні зусиллями всіх автодилерів було встановлено новий посткризовий рекорд - реалізовано майже 7 тис. нових автомобілів, що на 43% більше, ніж рік тому. Зростання продажів відзначено у переважній більшості брендів, а окремі компанії змогли подвоїти або навіть потроїти свої продажі.
Така активізація авторинку в березні дає дуже позитивний сигнал. За підсумками 3 місяців продажі нових автомобілів вже виросли на 35%, а динаміка тільки збільшується.
Різка активізація автопродажів повернула на ринок і таке поняття як дефіцит. У ряду дилерів вже складно знайти популярні моделі в наявності, а бестселери доведеться чекати по 3 місяці.
Лідером українського авторинку, за даними AUTO-Consulting, у березні знову стала Renault, якій вдалося збільшити продажі на 57%.
На другому місці - Toyota, а ось на третє місце вийшла KIA. Усі бренди з Топ-10 нарощували продажі, але динаміка ривка у всіх була різною. Як і в минулому році, BMW впевнено заявила про свої амбіції на сезон і в березні змогла зайняти 4,7% українського авторинку. За крок від Топ-10 перебувають і Mercedes-Benz, і Audi, що ще раз підтверджує стрімке повернення на ринок покупців в преміум-класі.
А ось в бюджетному сегменті поки тенденція не настільки райдужна. Зростання продажів окремих брендів є і тут, але такої потужної динаміки повернення покупців поки немає. І зовсім погано себе почувають дилери китайських автомобілів. За винятком Chery, інші китайські марки можна сказати представлені на ринку вже епізодично.