Електромобілі продовжують займати значну нішу на українському автомобільному ринку, демонструючи коливання, але стійкий попит протягом 2024 року.
Згідно з аналізу даних AUTO-Consulting, у вересні було реалізовано 902 нові електромобілі, що показало значне падіння на 32,5% порівняно з серпнем, коли було продано рекордні 1 337 одиниць. Це також на 22,2% менше, ніж минулого року. Такий вересневий спад пояснюється загальними тенденціями на ринку, бо попередній місяць було «перегріто» за рахунок чуток про можливе введення 15% військового збору.
За перші дев'ять місяців 2024 року в Україні було продано 9 084 нових легкових електромобілів. Порівняно з аналогічним періодом минулого року кількість продажів зросла на 21,8%.
При цьому частка нових електромобілів на ринку склала 16,7% (за аналогічний період минулого року - 15,9%).
Лідерами ринку за підсумками перших трьох кварталів залишаються такі бренди, як Volkswagen, Honda та BYD, причому Volkswagen займає 21,6% від загальної частки продажів нових електромобілів за цей період. А результати нових гравців у ТОП-10, таких як Zeekr, із темпами зростання у 12,6 разів, свідчать про зміну конкурентного середовища.