Без сумніву, 2020 був роком нових викликів. Але разом з тим – і роком нових можливостей. Нові умови показали, що прийшов час змінюватися. Що діяти треба швидко, рішуче та випереджаючи інших на кілька кроків вперед.
І тепер в автомобільній галузі активно формуються нові тренди, які закладають основу концепції дилерських центрів майбутнього: онлайн сток, онлайн-конфігуратор, персоналізований підхід, мінімізація паперової роботи та роботи каси, онлайн черга та запис на ТО і тест-драйв тощо.
Україна успішно долає цей челендж. Але це лише мала частина того, що ми можемо і що маємо зробити. Адже Україна має потенціал стати потужним гравцем світового автопрому, суб’єктом прогресивних змін в автомобільній індустрії.
Яким був 2020 рік для Федерації автопрому України та які завдання ми ставимо на цей рік, щоб допомогти досягти цієї мети, – пропонуємо переглянути за посиланням.