Wood Mackenzie: Tesla will not be the main electric car manufacturer by 2030
Wood Mackenzie: Tesla will not be the main electric car manufacturer by 2030

Аналітики прогнозують, що Volkswagen випустить до 2028 року 14 млн автомобілів з акумуляторами і підніметься з десятого місця серед виробників електромобілів на самий верх. Незважаючи на таку вражаючу динаміку, німецький концерн не зможе виконати своїх обіцянок.

Компанія Volkswagen поставила перед собою завдання випустити до 2028 року 22 мільйони електромобілів на акумуляторних батареях. Як вважає Рам Чандрасекаран, старший аналітик Wood Mackenzie, це нереалістична мета. Але прагнення до неї зробить VW лідером перспективного ринку.

Для того щоб продати 22 млн електромобілів, компанії доведеться до 2028 року захопити 53% ринку, а також скупити 57% всіх акумуляторів, що буде вкрай складно зробити, пишуть експерти. Набагато реалістичніша цифра в 14 млн - вона заснована на виробничих потужностях компанії і на оцінці поступового вдосконалення технологій, пише GTM.

Хоча це всього лише 63% від заявленої мети, все одно це означає, що VW отримає значну частку ринку - 27%. І навіть в цьому випадку компанії доведеться отримати контракти на 30% світового виробництва батарей для електромобілів.

Експерти Wood Mackenzie неспроста приділяють стільки уваги акумуляторів: зараз в Європі їх майже не виробляють, і для агресивної стратегії німецького концерну це вузьке місце. VW вже заручилася договорами на постачання з Ganfeng, Samsung SDI, LG Chem, SK Innovation і CATL. А недавно компанія інвестувала $ 1 млрд в шведського виробника акумуляторів Northvolt. При цьому в травні минулого року Samsung оголосила, що не зможе поставляти німецькому автовиробникові заплановану раніше кількість акумуляторів.

Дешевше Tesla
В іншому дослідженні WoodMac пише, що між 2018 і 2028 роками компанія Tesla продасть 6 млн електромобілів. Ця цифра може зрости до 8 млн, якщо інженери Ілона Маска випустять електромобіль в базовій комплектації за ціною близько $ 25 000.

Чи вийде це у Tesla чи ні - покаже час, а поки схожі плани є і у VW. Судячи з усього, концерн має серйозний намір наздогнати і перегнати американського конкурента. Ще в 2018 глава VW Герберт Дісс заявив, що має намір «випускати такі ж електромобілі, як Tesla, тільки вдвічі дешевше». Збити ціну компанії дозволить перехід на універсальну скейтборд-платформу для електромобілів, яку німецькі конструктори представили в тому ж році.

Сам Ілон Маск стверджує, що хоче контролювати 1% всіх проданих автомобілів, не тільки електричних і з акумуляторами. Однак, на думку Чандрасекарана, для цього компанії доведеться розширити свій асортимент. Проте, аналітик визнає, що Tesla займає зараз сильну позицію на ринку. Кілька днів тому акції компанії вперше подорожчали до $ 500.

REVIEW №87 (15.03.2024) Charged for recovery
REVIEW №87 (15.03.2024)

Charged for recovery

See more
OFFICIAL
Draft laws in focus - 2024 Q1
Report for 2023 and Plan for 2024
List of priority draft laws