У Фініксі (Аризона, США) робомобілі компанії вже рік безкоштовно розвозять добровольців по їх справах. У Waymo вважають, що відпрацювали алгоритми, і тепер можуть брати гроші з пасажирів.
У столиці Арізони Фініксі люди вже повинні звикнути до робокар, які розвозять покупки з Walmart і доповнюють систему традиційного міського транспорту. Але скоро в місті на постійній основі з'явиться комерційний сервіс безпілотного таксі - перший в своєму роді, відзначає Verge.
Waymo, дочірня компанія Alphabet, ретельно готується до запуску. Уже рік машини компанії обслуговують понад 400 добровольців з програми Early Rider. 600 робокар безкоштовно возять людей в магазини і парки, в гості і на роботу, збираючи інформацію про місцевість і отримуючи досвід водіння. Поки безпілотні машини Waymo їздять з водієм.
На компанію працює цілий штат технічного персоналу, який перевіряє кожну машину. «Це як перед злетом літака - є передпольотна перевірка, щоб переконатися, що все безпечно і готове до роботи», - розповідає Елліс Перес, яка очолює бізнес підрозділи Alphabet в Фініксі.
Щоб в дорозі робомобіль зміг впоратися з будь-якою ситуацією, машина може в будь-який момент зв'язатися з командою швидкого реагування, яка допоможе прийняти рішення в нестандартній ситуації.
«Автомобіль може побачити попереду дорожні конуси і попросити пояснень. Потрібно перебудуватися? Потрібно розвернутися? Потрібно перебудувати маршрут? »- навела приклад Перес. При цьому оператори не мають можливості управляти машиною.
Ще є команда, яка працює зі зверненнями клієнтів. Вони розглядають запити, які відправляють через додаток або прямо з машини. Оператори допомагають пасажирам перебудувати маршрут або, наприклад, підключити свою музику. Також вони можуть віддалено перевірити, чи не забув пасажир речі і чисто чи в салоні.
Коли запустять перший в світі комерційний сервіс безпілотного таксі, Verge не вказує. Але Waymo вже перейшла на цілодобову роботу, щоб краще підготуватися до старту.
Компанія збирається в найближчі роки збільшити свій безпілотний автопарк до десятків тисяч машин і працювати не тільки в Фініксі, але також в Сан-Франциско і Маунтін-В'ю (Каліфорнія), Детройті (Мічиган) і Атланті (Джорджія).