Volkswagen готується до випуску ID.3, свого першого електромобіля на платформі MEB. Компанія планує швидко випустити перші 30 000 штук і продавати їх не дорожче Golf Life, як і обіцяв свого часу виконавчий директор компанії Герберт Дісс.
У листопаді 2019 на заводі в Цвіккау VW розпочала виробництво ID.3, головного для компанії електромобіля, зібраного на модульній платформі MEB. Перші кілька тисяч машин вже готові, але замовникам доведеться почекати до літа, коли почнеться одноразова доставка.
Причина такого нестандартного рішення, швидше за все, в можливих проблемах з програмним забезпеченням, через які в минулому вже доводилося відкликати партії. Керівництво VW проявляє зрозумілу обережність. ID.3 стане першим автомобілем компанії, у якого буде оновлюваний софт, пише Electrek.
Крім того, компанія підрахувала витрати на володіння електромобілем - ціну покупки і наступні витрати на експлуатацію. Вийшло, що ID.3 буде менш дорогим, ніж зіставні моделі з ДВЗ. Базова версія з запасом ходу 330 км обійдеться менш ніж в € 23,430 в Німеччині, після вирахування федерального податкового кредиту. Так що машина буде як мінімум не дорожче Golf Life.
Ще один завод з виробництва ID.3 у компанії в Шанхаї. Там виробництво масштабніше - після виходу на повну потужність в Китаї будуть збирати по 300 000 одиниць цих машин в рік.
Недорогим буде і електричний кросовер ID.4, обіцяють в VW. У США його ціна складе $ 30 000. За перші два роки, поки діють податкові пільги, компанія планує продати 50-60 тисяч одиниць.