Комітет з питань довкілля Європейського парламенту повідомив про підтримку парламентом амбітних стандартів CO2 для нових автомобілів і мікроавтобусів в 2030 році. Європейська федерація «Транспорт і навколишнє середовище» (T & E) вітає голосування в якості кроку до більш швидкого переходу на електромобілі, але попереджає, що лише одних амбіцій недостатньо для задоволення європейських зобов'язань щодо клімату.
Делегат-кореспондент Європарламенту Міріам Даллі підтримав поправки для підвищення цільових показників скорочення викидів вуглецю від нових автомобілів з 15 до 20% протягом 2025 року та від 30 до 45% до 2030 року. Депутати Європарламенту проголосували за продажі автомобілів з нульовим і ультранизьким рівнем викидів в 20% в 2025 році і 40% в 2030 році з штрафами за невиконання цілей.
Як зазначила Юлія Полісканова, менеджер в T & E, Комітет з охорони навколишнього середовища зробив те, що Комісія не змогла зробити: запропонувати амбітні плани по скороченню автомобілів і фургонів з ДВС, які виробляють викиди CO2, а також провести реальні випробування транспортних засобів на дорогах, а не тільки в лабораторних умовах. Голосування показує, що депутати Європарламенту визнають переваги електромобілів для клімату і навколишнього середовища в цілому.
Комітет також запропонував довгострокову мету за нульовими викидами від нових автомобілів і мікроавтобусів до 2040 року. Депутати Європарламенту відхилили подвійний облік біопалива та інших альтернативних видів палива в регулюванні, які вже просуваються відповідно до недавно прийнятої Директивою з поновлюваних джерел енергії.
Пленарне голосування буде проведено протягом тижня 1 жовтня. Очікується, що держави-члени ЄС завершать свою роботу над законом в Раді по навколишньому середовищу 9 жовтня і, як очікується, приймуть пропозицію Комісії. Очікується, що міжвідомчі переговори будуть завершені до кінця 2018 року або на початку 2019 року, що дозволить затвердити закон до наступних європейських виборів.