Надшвидкі зарядки мережі IONITY, яку створили видатні автовиробники BMW Group, Daimler AG, Volkswagen Group і Ford Motor Company, почали з'являтися на мапі Європи. Так, ще навесні перші чарджери нового бренду з'явилися в Німеччині, а зовсім недавно їх почали встановлювати у Франції та Австрії. Крім того, в найближчому майбутньому такі зарядки отримає Бельгія, Великобританія, Іспанія, Італія, Нідерланди, Польща, Португалія, Швейцарія, Словаччина, Словенія, Фінляндія, Чехія та ін.
Надшвидкі зарядки автокомпанії встановлюють як власними силами, так і з залученням сторонніх компаній (причому за ініціативою останніх). Наприклад, мережа IONITY у Франції почав розвивати нафтовий гігант Shell (він же планує її просування і в інших країнах ЄС), в Австрії - сервісна компанія OMV, а в Італії - місцева нафтохімічна компанія Eni. У той же час Іспанію і Португалію ними "забезпечать" завдяки підтримці іспанської нафтової компанії Cepsa.
Втім, поки від IONITY не може заряджатися не один електромобіль: перша модель, яка зможе приймати заряд від пристрою потужність 350 кВт (250 км заряду за 8 хв), буде Porsche Taycan - він з'явиться в 2019 році. До 2020 року в Європі планують встановити 400 зарядок IONITY (поки ж їх кілька десятків).Надшвидкі зарядки мережі IONITY, яку створили видатні автовиробники BMW Group, Daimler AG, Volkswagen Group і Ford Motor Company, почали з'являтися на мапі Європи. Так, ще навесні перші чарджери нового бренду з'явилися в Німеччині, а зовсім недавно їх почали встановлювати у Франції та Австрії. Крім того, в найближчому майбутньому такі зарядки отримає Бельгія, Великобританія, Іспанія, Італія, Нідерланди, Польща, Португалія, Швейцарія, Словаччина, Словенія, Фінляндія, Чехія та ін.
Надшвидкі зарядки автокомпанії встановлюють як власними силами, так і з залученням сторонніх компаній (причому за ініціативою останніх). Наприклад, мережа IONITY у Франції почав розвивати нафтовий гігант Shell (він же планує її просування і в інших країнах ЄС), в Австрії - сервісна компанія OMV, а в Італії - місцева нафтохімічна компанія Eni. У той же час Іспанію і Португалію ними "забезпечать" завдяки підтримці іспанської нафтової компанії Cepsa.
Втім, поки від IONITY не може заряджатися не один електромобіль: перша модель, яка зможе приймати заряд від пристрою потужність 350 кВт (250 км заряду за 8 хв), буде Porsche Taycan - він з'явиться в 2019 році. До 2020 року в Європі планують встановити 400 зарядок IONITY (поки ж їх кілька десятків).