Continental thought up how electric vehicles use less energy for climate control
Continental thought up how electric vehicles use less energy for climate control

Компанія Continental представила нову систему управління температурою, яка дозволить вирішити проблеми кліматичних установок електромобілів.

Презентація відбулася на міжнародній конференції Future Mobility Conference 2018 у Ханчжоу.

Багато власників електрокарів і машин з гібридними силовими установками стикалися з проблемою, коли взимку або влітку дальність пробігу їх авто значно скорочувалася, іноді навіть в рази. Це відбувалося через те, що кліматичні системи електромобілів витрачають дуже багато енергії для опалення та охолодження салону, що призводить до швидкої розрядці акумуляторів.

Згідно зі статистикою, в 10-градусний мороз дальність пробігу на одній зарядці скорочується на 40%. А в умовах наших морозів дальність поїздок стає менше ніж раз на два.

Continental вирішила цю проблему і розробила систему, яка дозволить більш ефективно витрачати енергію, необхідну для опалення та охолодження салону. Система управління температурою - Thermal Management) - розподіляє повітряні потоки по салону туди, де вони більш потрібні. При цьому нові багатопортові клапани, які регулюють потоки охолоджуючої рідини, допомагають перемикатися між контурами нагрівання та охолодження для кращого використання кожного джоуля тепла без будь-яких втрат.

Також дана система буде обслуговувати і акумулятори - вона буде контролювати рівень температури, необхідний для зарядки батареї під час гальмування, а також захищати акумулятор від перегріву. Цей процес буде відбуватися за допомогою декількох багатопортових клапанів, водяних помп і температурних датчиків. З їх допомогою і декількох контурів теплопровідних магістралей система перерозподілить тепло і холод туди, де вони більш потрібні.

Чи не буде зайвою дана система і на автомобілях з двигунами внутрішнього згоряння. З нею мотори будуть прогріватися швидше, що дозволить знизити витрату палива і знос їх деталей. А в лютий мороз або пекучу спеку система дозволить швидше нагрівати або охолоджувати салон. Крім того система здатна вплинути на чистоту вихлопу автомобілів, звільняючи мотор від зайвого навантаження, і на їх економічність. Це дасть можливість дотримуватися норм викиду СО2.

В даний час системи терморегулювання вже перебувають у провадженні, яке знаходиться в Китаї. Перша партія повинна побачити світло в кінці 2019 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Ганновері в рамках 67-го Міжнародного автосалону займається виробництвом шин компанія Continental представила прототип шини Conti e.MotionPro.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more