Uber in Ukraine has changed the rules for drivers
Uber in Ukraine has changed the rules for drivers

Сервіс буде стежити за тим, скільки людина знаходиться за кермом

Компанія Uber ввела ліміт часу водіння для водіїв в системі, поширивши його в регіоні EMEA (Європа, Близький Схід і Африка), включно з Україною.

Нова функція спонукає водія виходити з програми для відпочинку як мінімум на 6 годин після 12 годин перебування за кермом. Функція підраховує час водіння, дозволяючи водіям стежити за тим, як довго вони знаходяться за кермом; відправляє періодичні повідомлення, коли наближається 12-годинний ліміт часу водіння, і потім, коли досягнуто максимальний час знаходження за кермом, автоматично переходить в автономний режим тривалістю шість годин.

За шість годин водії зможуть знову підключитися до платформи, щоб мати можливість приймати замовлення.

У компанії пояснили, що обмеження вводяться заради підвищення безпеки водіїв і пасажирів.

"Не дивлячись на те, що водії в Україні проводять в середньому тільки 22 години в тиждень на платформі Uber, водіння в стані сонливості або втоми може стати проблемою для всіх учасників руху на дорозі", - підкреслюють в Uber.

Згідно з офіційними повідомленнями Єврокомісії, втома є причиною дорожньо-транспортних пригод в 10-20% випадків.

Як відомо, Uber - це американська міжнародна приватна компанія, яка створила однойменний мобільний додаток для пошуку, виклику і оплати таксі або приватних водіїв. Раніше Європейський суд ухвалив, що у Uber немає статусу технологічної компанії, і зарахував її до транспортної. Таке рішення суду дасть можливість національним органам у країнах ЄС регулювати її діяльність як традиційні таксі з усіма наслідками, що випливають обов'язками, такими як ліцензування і страхування.

При цьому в ряді країн Uber заборонений. Нещодавно заборона на Uber ввела Туреччина. Раніше Uber заборонили в Болгарії, Данії та Угорщині. Діяльність сервісу обмежена у Франції, Італії, Німеччини, Японії і на Тайвані.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more