In New York, launched a series production of wireless charging for electric cars
In New York, launched a series production of wireless charging for electric cars

До початку 2020-х кількість електромобілів на дорогах збільшиться втричі, і містам доведеться рекордними темпами будувати інфраструктуру для підзарядки. Однак зводити станції і монтувати розетки скоро не доведеться - їм на зміну прийдуть бездротові системи. Влаштувати революцію має намір стартап Hevo.

Американська компанія Hevo запускає виробництво першої партії бездротових підзарядок для електромобілів. Компанія планує випускати невеликі панелі, які створюють електромагнітне поле і дозволяють заряджати батарею електромобіля на відстані. Керувати процесом можна за допомогою мобільного додатку.

На фабриці в Нью-Йорку Hevo планує випустити першу партію з 25 експериментальних пристроїв, а через півтора року виробляти вже тисячі систем підзарядки. Як повідомляє Bloomberg, стартап уклав контракти з замовниками - виробниками автомобілів і комплектуючих, а також з енергетичними компаніями.

Hevo заснована в 2011 році колишнім військовим Джеремі Маккула, який зацікавився проблемами енергетики під час служби в Іраку. Стартовий капітал проект склав всього $ 800, але за сім років Hevo вдалося залучити $ 4,5 млн - як від інвесторів, так і у вигляді державних грантів.

Компанія вже провела 10 етапів пілотних випробувань технології бездротової підзарядки в США та інших країнах. В першу чергу Hevo розраховує продавати свої системи в великих містах із щільною забудовою, таких як Нью-Йорк і Гонконг. Кількість електромобілів на дорогах зростає, а вільного простору для розміщення інфраструктури залишається все менше.

Більшість автомобілістів заряджає електрокари від домашньої розетки, але для цього необхідний гараж або зручний майданчик у дворі приватного будинку. Жителям багатоквартирних будинків доводиться шукати інші способи.

Бездротові системи займають набагато менше місця, і їх можна обладнати навіть на парковці багатоповерхівки. Однак для переходу на бездротові системи вже випущені електрокари доведеться модифікувати. Але в Hevo вважають, що це навіть на краще. «Наше вбудоване обладнання коштує дешевше і важить в 5-10 разів менше, ніж системи в автомобілях з провідною зарядкою», - розповів Маккул.

Він очікує, що з появою безпілотників бездротові системи стануть нормою: «Якщо автомобіль паркується самостійно, то і заряджатися він повинен без допомоги людини».

Продажі електромобілів в 2018 році вперше перевищили 4 млн. За прогнозами аналітиків, їх число зросте в три рази в найближчі два роки. До 2030 на дорогах буде вже 30 млн електрокарів.

Індустрію електрозаправних станцій також очікує бум. За останній рік інвестиції в цю галузь зросли на 165% і досягли $ 345 млн. З початку року 2018 році компанії уклали 18 угод на будівництво інфраструктури на суму $ 223 млн. Багато компаній, як і Hevo, працюють над бездротовими системами. До процесу вже підключилися гіганти автопрому. Так, влітку BMW запустила виробництво зарядних панелей GroundPad, адаптованих під гібридну модель 530e iPerformance.

 

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more
NEWS & INFOGRAPHICS
Legislative News (August 16 - 22)
Legislative news (August 9-15)
Legislative news (August 2-8)