На дороги Гуанчжоу вийшли три робомобіля з четвертим рівнем автономності. Вони працюють тільки вдень і розвозять пасажирів за такими ж тарифами, що і звичайні таксі. Випробування проходять на дорогах загального користування, але не по всьому місту.
Випробування безпілотних таксі в Гуанчжоу проходять на обмеженій ділянці на території кампусу місцевого університету. Робомобілі курсують тільки з 14:00 до 16:00 і не залишають межі випробувального майданчика.
Однак на відміну від аналогічних експериментів в інших містах, пасажирам за поїздки доводиться платити. Як передає TechInAsia, тарифи на роботаксі починаються від 12 юанів ($ 1,73) - стільки ж коштує пілотованих таксі в цьому районі.
Автоматизовану систему управління розробив китайський стартап WeRide.ai. Машини мають четвертий рівень автономності - це означає, що вони можуть здійснювати поїздки без водія від початку до кінця.
У Гуанчжоу, як і в більшості інших пілотних проектів, за кермом постійно знаходиться професійний водій, готовий взяти керування на себе в екстреній ситуації.
У випробуваннях беруть участь електрокроссовери Trumpchi GE3, оснащені двома лидара, трьома камерами і РЛС міліметрового діапазону, повідомляє TechNode.
За даними South China Morning Post, компанія WeRide.ai відчуває робомобілі і в інших містах Китаю. Раніше стартап отримав фінансування від фонду Sinovation Ventures, заснованого колишнім главою Google China Кай-Фу Лі. Також в WeRide.ai вклався альянс Renault-Nissan-Mitsubishi.
Як повідомлялося в прес-релізі на сайті Groupe Renault, китайський стартап планує запустити парк з 500 безпілотників вже в 2019 році. До цього часу в рамках пілотного проекту автомобілі компанії проїдуть понад 5 млн кілометрів.
Поки рекордсменом по пробігу в режимі автопілота вважається підрозділ Alphabet - Waymo, яке в жовтні відзвітувало про позначці в 16 млн «безпілотних» кілометрів.
У Renault також відзначають, що китайський стартап першим у світі почав застосовувати технологію 5G для управління робомобіль.
Найближчим часом п'яте покоління зв'язку використовують для контролю над безпілотними фурами в Швеції. Виробник робовантажівок Einride, компанія Ericsson і мобільний оператор додадуть підтримку 5G тягачу T-pod, випробування якого пройде в Йенчепинге.
Тестувати робомобілі з четвертим рівнем автономності в Китаї також планує місцевий ІТ-гігант Baidu. Компанія співпрацює з державною автомобілебудівною корпорацією FAW Group - спільно вони почнуть масове виробництво безпілотних машин в кінці 2020 року.