Технологічна інженерна компанія Gordon Murray Design представила революційний розвиток технології побудови автомобілів iStream. В результаті продовження розробки, буде створений повноцінний «рецепт» автомобілів в два рази легше поточних.
Творець легендарного McLaren F1 Гордон Мюррей також є засновником інженерної автомобільної компанії Gordon Murray Design (GMD). Зараз компанія голосно про себе заявила, опублікувавши попередні матеріали по еволюційному розвитку технології iStream під назвою Superlight.
За словами представників компанії - за допомогою нової технології можна побудувати кузов в два рази легше всіх відомих аналогів, причому він буде міцніше, жорсткіше і безпечніше.
Подібне зниження маси вдалося досягти завдяки застосуванню тонкостінних труб, а також панелей з внутрішньою структурою у вигляді сот. Як вже говорилося вище - це не впливає на жорсткість і міцність конструкції.
В якості основи нової платформи лежить просторова рама з високоміцного, але легкого алюмінієвого сплаву. В якості кузовних панелей використовуються деталі, створені з переробленого вуглецевого композиту. Причому нова платформа має широкі модульні можливості, тому підходить під будівництво машини практично будь-якого класу. Тобто, вона може послужити основою як для компактного сітікара, так і для невеликого і легкого вантажного фургона.
Крім нової платформи Gordon Murray Design представив і нові сидіння, що мають масу всього в 12 кг. Цей показник на 30% менше за всіх відомих спортивних аналогів.
Зрозуміло, новина була б не повною, якби компанія не знайшла практичного застосування для нової платформи. Тому незабаром можна буде зустріти новий спорткар T.43, побудований на базі платформи iStream Superlight.
В якості силового агрегату на легкому спортивному автомобілі буде застосовуватися сучасний півторалітровий турбомотор з потужністю до 223 кінських сил. У парі з ним працюватиме спортивна механічна трансмісія на шість ступенів. Можлива маса автомобіля складе 850 кг, що складе 262 кінські сили на тонну маси.
Коли з'явиться перший прототип - поки невідомо. Також невідома практична цінність від нової платформи. Чи підійде вона для масового виробництва, чи залишиться долею дорогих спорткарів.