У Toyota закликали уніфікувати існуючі зараз різночитання про рівні автономності машин.
Про це заявив директор Toyota Research Institute Гілл Пратт. Як повідомляє Autocar, фахівець закликав автовиробників і контролюючі органи уніфікувати поняття про рівні автономності машин, щоб уникнути плутанини.
«Вкрай важливо не плутати людей рівнями автономності машин, оскільки у різних автовиробників можливості їх автопілота навіть в рамках однієї градації можуть серйозно відрізнятися, - пояснив Пратт. - Потрібно усунути протиріччя і зробити так, щоб рівень автономності визначався можливостями системи, а не ступенем відволікання водія від керування ».
Найбільш популярна на сьогоднішній день класифікація безпілотних машин, розроблена Співтовариством автомобільних інженерів (SAE), містить в собі шість рівнів:
0-й рівень: відсутність контролю над машиною, але може бути присутнім система повідомлень
1-й рівень: водій повинен бути готовий в будь-який момент взяти керування на себе. Можуть бути присутніми наступні автоматизовані системи: круїз-контроль (ACC, Adaptive Cruise Control), автоматична паркувальна система і система попередження про схід зі смуги (LKA, Lane Keeping Assistance) 2-го типу.
2-й рівень: водій повинен реагувати, якщо система не змогла впоратися самостійно. Система управляє прискоренням, гальмуванням і рулюванням. Система може бути відключена.
3-й рівень: водій може не контролювати машину на дорогах з «передбачуваним» рухом (наприклад, автобани), але бути готовим взяти управління.
4-й рівень: аналогічний 3-го рівня, але вже не вимагає уваги водія.
5-й рівень: з боку людини не потрібно ніяких дій крім старту системи і вказівки пункту призначення. Автоматизована система може доїхати до будь-якої точки призначення, якщо це не заборонено законом.