Toyota in 2021 will begin to supply cars in the US with technology DSRC, which allows machines to "communicate" with each other
Toyota in 2021 will begin to supply cars in the US with technology DSRC, which allows machines to "communicate" with each other

Зараз ця технологія активно просувається в Японії

Автовиробники стверджують, що безпілотні машини дозволять суттєво знизити кількість ДТП на дорогах. Це буде досягнуто за рахунок того, що комп'ютер в більшості випадків зможе краще і швидше реагувати на зміни ситуації.

Однак в більшості випадків мається на увазі, що кожен безпілотний автомобіль буде сам по собі. Але набагато ефективніше вийде, якщо машини зможуть «спілкуватися» між собою. Власне, якщо абсолютно всі автомобілі на дорогах зможуть обмінюватися даними з найближчими транспортними засобами, то за винятком якихось екстрених ситуацій аварій на дорогах не буде взагалі.

Компанія Toyota, мабуть, добре розуміє, що саме в здатності автомобілів обмінюватися даними між собою і полягає основна перевага машин найближчого майбутнього. Тому вже в 2021 році японський автогігант має намір почати поставки в США машин (Toyota і Lexus), які будуть оснащені відповідними технологіями. В першу чергу це торкнеться звичайних автомобілів, а не безпілотних.

В Японії у Toyota подібні технології є ще з 2015 року. За цей час компанія реалізувала на домашньому ринку близько 100 000 автомобілів, здатних обмінюватися даними між собою.

Технологія, розроблена Toyota, називається Dedicated Short-Range Communications (DSRC). Вона має на увазі передачу даних не тільки між автомобілями, а й між машиною і елементами інфраструктури. Наприклад, світлофорами. Технологія DSRC використовує частоту 5,9 ГГц, що дозволяє автомобілю «спілкуватися» з транспортними засобами, що перебувають на відстані до декількох сотень метрів.

Варто відзначити, що найбільш ефективними такі технології стануть, коли всіма автовиробниками буде використовуватися єдиний стандарт.

REVIEW №88 (20.03.2025) На низьких передачах. Підсумки 2024 року
REVIEW №88 (20.03.2025)

На низьких передачах. Підсумки 2024 року

See more