У найближчі роки гібридні автомобілі будуть користуватися більшою популярністю, ніж електрокари. До 2030 Toyota планує продати більше 4 млн гібридів і домінувати на цьому ринку, який вважає найперспективнішим.
Президент японської корпорації Акіо Тойода розраховує до 2030 року продати 5,5 млн автомобілів на електротязі. Однак більшу частину з них - 4,5 млн - складуть гібриди. Як зазначає Bloomberg, саме гібридні автомобілі зараз перебувають в центрі уваги компанії. На це вказують контракти з постачальниками і переговори з партнерами.
В першу чергу Toyota планує охопити китайський ринок. За даними аналітиків, автомобілі з гібридною установкою користуються в Китаї більшою популярністю, ніж електрокари. Вони коштують дешевше і вважаються більш надійними. За перше півріччя продажу заряджаючих гібридів в країні виросли на 160%. Продажі електрокарів за той же період зросли вдвічі.
Toyota вперше почала продавати гібриди в Китаї ще в 2015 році, але в компанії вважають, що охоплення ринку поки недостатньо великий. Як передає Reuters, японський автомобільний гігант веде переговори з китайською Geely про спільну розробку нових технологій.
Без літій-іонних батарей
Toyota замовляє акумулятори у Primearth EV Energy, яка спеціалізується на виробництві нікель-металгідридних батарей. Саме такий тип використовується в моделі Prius - першому масовому гібридному автомобілі японської корпорації.
Президент PEVE розповів, що поки його компанія не планує випускати літій-іонні акумулятори, оскільки на найближчі роки вона завантажена замовленнями від Toyota. Щоб зробити батареї для 4,5 млн гібридів, PEVE доведеться збільшити виробничі мощності.Пока фабрики компанії здатні зробити лише третину від необхідної кількості.
PEVE вже представила план розширення. До 2021 році фабрика компанії в Японії буде виробляти 2,5 млн акумуляторів на рік, а завод в Китаї - 210 тисяч.
Паралельно із захопленням китайського ринку і популяризацією гібридів Toyota намагається налагодити масове виробництво водневих автомобілів. Вперше компанія представила модель на водні Mirai в 2013 році, але так і не змогла істотно вплинути на автомобільний ринок. До 2020 року Toyota обіцяє випустити оновлену версію седана за зниженою ціною. За Mirai піде лінійка водневого транспорту, до якої увійдуть позашляховики, пікапи і вантажівки.