Toyota against mass production of electric cars
Toyota against mass production of electric cars

Ларрі Хатчінсон (Larry Hutchinson), генеральний директор Toyota Canada, на відкритті Канадського міжнародного автосалону в Торонто в 2020 році охарактеризував Toyota як «лідера в області електрифікації» і «найбільшого, найуспішнішого і самого екологічно безпечного традиційного автовиробника».

Хатчінсон висловив прихильність Toyota до скорочення викидів вуглецю, але заявив, що прагнення автовиробників випускати більше електромобілів не приведе до досягнення світових кліматичних цілей. По суті, представник японського бренду, в черговий раз задекларував його прихильність до випуску гібридних моделей.

В якості аргументів, що електромобіль це не панацея, він вказує на їх ціну, і на те, що як тільки субсидії на їх покупку закінчуються, їх продажі падають. Також він заявив про великі витрати на створення зарядної інфраструктури та обмеженість ресурсів необхідних для виробництва акумуляторних батарей для електрокарів. За твердженням Хатчінсона, Toyota випускає гібридні автомобілі з набагато меншими акумуляторами, ніж у чистих електрокарів, використовуючи набагато менше сировини і все одно скорочує шкідливі викиди, не претендуючи при цьому на субсидії і не доставляючи незручностей споживачеві.

При цьому цікаво, що він обійшов стороною той факт, що Tesla і GM вже не отримують субсидій, і при цьому продажі Model 3 б'ють рекорди, що Tesla, врешті-решт, вже другий за вартістю автобренд в світі, який дорожче BMW і VW разом взятих, і відстає тільки від самої Toyota.

REVIEW №87 (15.03.2024) Charged for recovery
REVIEW №87 (15.03.2024)

Charged for recovery

See more
OFFICIAL
Draft laws in focus - 2024 Q1
Report for 2023 and Plan for 2024
List of priority draft laws