Toyota розкрила більше інформації про підготовлений пакет допомоги водієві під назвою Guardian, який компанія планує запропонувати решті частини автомобільної галузі.
Як і більшість пакетів допомоги водієві, Guardian розробляється в першу чергу для виявлення і запобігання можливих аварій. Проте, Toyota прагне підкреслити, що система спрямована більше на допомогу водієві уникати можливих аварій, а не брати «на себе» повний контроль над їх усуненням.
Дослідницький інститут «Toyota Research Institute» розробляє цю технологію протягом останніх трьох років і представив новий дослідницький мул для демонстрації останньої збірки Guardian на виставці побутової електроніки в Лас-Вегасі. Це сильно модифікований Lexus LS 500h під назвою TRI-P4.
Система працює на основі «blended envelope control» ( «змішаний контроль оболонки»). Це означає, що замість «чорно-білого» сценарію, при якому автомобіль управляється або водієм, або бортовими системами, Guardian має намір постійно контролювати водія і при певних умовах допомагає йому коригуючи рульове управління, прискорення і гальмування, щоб уникнути нещасних випадків.
Генеральний директор Toyota Safety Institute Джилл Пратт сказав: «У більшості випадків водій на 100% управляє автомобілем. Однак, коли водій починає наближатися до кордону, що динамічно змінює захисну оболонку [кордон безпечного водіння], машина починає співпрацювати з людиною, щоб допомогти водієві повернутися в безпечний коридор ».
Тим часом, японський автовиробник також розробляє повністю автономну систему водіння, в даний час звану «Toyota Chauffeur». Проте, промисловий гігант не взяв на себе сміливість оголосити будь-яку дату запуску - Пратт заявив: «Це прекрасна мета, і коли-небудь ми зможемо її досягти».