Чи можуть робомобілі розпізнавати дорожні знаки і відрізняти дозволяючі сигнали світлофорів від заборонних? Ілон Маск першим з розробників безпілотного транспорту розповів, що автопілот Tesla вже навчається цим навичкам.
Кілька тижнів тому власникам Tesla став доступний режим Navigate on Autopilot. З цим оновленням електромобіль в режимі автопілота навчився обганяти повільно їзду учасників руху, коригувати маршрут в реальному часі, перебудовуватися зі смуги на смугу і з'їжджати з дороги. Все це наближає електрокари Tesla до повноцінних робомобіль
Однак такі навички не дуже відрізняють ІІ-автопілот від просунутих систем круїз-контролю. Ілон Маск запевняє: незабаром електромобілі Tesla стануть дійсно інтелектуальними. Маск написав в своєму Twitter, що вже почалися тести більш важливих функцій.
Зокрема автопілот вчиться розпізнавати знаки «стоп» і сигнали світлофорів. Також електромобілі зможуть вільно почувати себе на кільцевих розв'язках.
Втім дата появи таких функцій у штатного автопілота Tesla поки невідома, пише Electrek.
Зараз водії «напівавтономних» Tesla не можуть розслабитися за кермом. Вони як і раніше несуть повну відповідальність за все, що відбувається в дорозі. Незважаючи на те, що за певних умов електромобіль може сам доїхати з одного пункту в інший, водій завжди повинен бути готовий взяти управління в свої руки.
Раніше Tesla відзвітувала про інший успіх. Компанії вдалося досягти темпів виробництва в 1000 бюджетних електросіданів Model 3 в день. На тлі такого збільшення обсягів випуску в компанії заговорили про покупку у GM старих автозаводів. Electrek пише, що в зв'язку з реструктуризацією виробництва кілька складальних ліній GM в Північній Америці можуть закрити. Маск, дізнавшись про це повідомив, що готовий купити їх.