Джефф Данн і його лабораторія, які є партнерами Tesla в дослідженні акумуляторів, опублікували цікавий документ в якому стверджується, що новий акумуляторний елемент над яким працює компанія, може прослужити більше 1,6 млн км.
Нова протестована батарея являє собою літій-іонну батарею з «монокристалічним» катодом NMC наступного покоління і новим вдосконаленим електролітом.
Джефф Данн стверджує, що мова йде про батареї, які здатні працювати в 2-3 рази довше, ніж нинішні акумулятори електрокарів. Нові батареї були перевірені в різних умовах і циклах, і згідно результатів, навіть при екстремальній температурі 40 ° С, витримували 4 000 циклів зарядки. З використанням активної системи охолодження батарей Tesla, вони провели близько 6 000 циклів зарядки, що еквівалентно близько 1,6 млн км пробігу.
Дослідники вважають, що батареї будуть надзвичайно корисні для сервісу Robotaxi, який передбачає безперервне використання електромобілів, оскільки очевидно, що електромобілі, які призначені для використання в сервісах таксі або перевезеннях на далекі дистанції, віддадуть перевагу літій-іонним батареям, якими можна забезпечити набагато більше циклів зарядки -разрядки на десятиліття, ніж батареї для електромобілів, призначених для звичайного міського трафіку.