Ferrari в лідерах індустрії, а Bentley і Tesla - у відстаючих
В останні роки всі автовиробники шукають способи підвищити свою ефективність, особливо з точки зору прибутку. Наприклад, Nissan готується скоротити на 20% свій модельний ряд у Північній Америці, а Ford планує великі зміни для ринків Європи і Південної Америки. Але останні дослідження говорять, що високі обсяги виробництва і хороша рентабельність не обов'язково залежать один від одного.
Дослідження, проведене професором економіки Фердинандом Дуденхоффер з Дуйсбурга (Німеччина), показало, що найприбутковішим брендом серед автовиробників за перше півріччя 2018 року став Ferrari. У італійського виробника суперкара операційний прибуток становить €69 000 або приблизно $80 000 (за поточним обмінним курсом) з кожного проданого нового автомобіля. Наприклад, Jaguar Land Rover з кожної машини заробляє всього €800 ($927).
Серед німецьких брендів найбільш успішним з цієї точки зору виглядає Porsche, операційний прибуток якого з кожної машини становить приблизно €17 000 євро ($19 715) проти €9 000 ($10 500) у Mercedes-Benz, BMW і Audi. Кожен новий Maserati приносить компанії приблизно €5 000 ($5 800), а у Volvo показники трохи нижче.
Цікаво, що в Bentley в даний час отримує збиток близько €17 000 ($19 715) з кожного нового проданого автомобіля. Причина цього, за словами представника компанії, у тому, що автовиробник інвестує значні кошти в розвиток електромобілів. Аналогічна ситуація з Tesla, яка втрачає на кожній машині близько €11 000 ($12 757). Марки на кшталт Rolls-Royce і Lamborghini свої фінансові показники традиційно тримають в таємниці.
Як показує порівняння з минулорічним дослідженням Bloomberg, опублікованими в березні 2017 року, лідери особливо не змінилися - тоді Ferrari заробляла приблизно $90 000 с кожного спорткара, а Porsche - приблизно $17 000.