Стартап Rivian поки анонсував лише електроавтомобілі - пікап і семимісний позашляховик. Але ядром цих розробок стали батареї, уточнюють автори компанії. Їх з вигодою можна встановити і на масу іншої техніки.
Глава компанії Ар Джей Скаріндж просить не порівнювати його з Ілоною Маском, а його компанію з Tesla. Але бачачи велику кількість обіцянок, які він видає за одиницю часу, утриматися від паралелей важко. Підприємець каже, що за продуктивність його батарей відповідають не тільки хімія, фізика та інженерія, але і просунутий ШІ.
Саме програмна частина, за його словами, збільшить час роботи батарей в три рази.
Ці батарейні комплекси зможуть поліпшити не тільки електромобілі. У планах Rivian також електрифікація водного транспорту. Скаріндж вважає, що батареї від Rivian - те що потрібно для водних мотоциклів. Слідом за цим вузьким ринком можна виходити на більш масові і електрифікувати трактори, снігоходи, мотоцикли.
Батареї, що працюють під контролем ШІ, дійсно можуть бути більш продуктивними, пише Techcrunch. Крім того, з часом вони стають навіть краще, стверджує Скаріндж. Вивчаючи те, як люди використовують свої батареї, - заряджають чи до максимуму, як швидко витрачають заряд - Rivian буде випускати різні відновлення, стабілізуючі їх роботу.
У представлених раніше автомобілів максимальний розмір батареї вельми вражає - 180 кВт * год. Це на 80% більше, ніж самі місткі батареї в сучасній автомобільній індустрії. Крім того, акумулятори моделі Rivian R1S зберігають на 25% більше енергії на одиницю об'єму, ніж батареї, які використовуються в Tesla Model X. За заявою інженерів, такого блоку батарей вистачить на 600 км пробігу.